/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Slettede billeder classmates?
Fra : Sars
Vist : 12949 gange
45 point
Dato : 19-02-09 23:23

Hey et lidt kompliceret spørgsmål

Kan det på nogen måde lade sig gøre at se nogle billeder fra classmates.dk, som er blevet slettet. Det vil sige de har ligget derinde en gang, men er ikke længere at finde der.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-02-09 23:46
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-09 00:22

Jeg undrer mig over hvordan en person igennem en periode på snart 5 år kan have stillet 20 spørgsmål (tyve spørgsmål) og KUN fået svar på 2 af dem ........... her på kandu.dk ???????????
Første kriterie: værdsæt din næste som dig selv
Kom selv med nogle svar, eller vis at du værdsætter de ideer og gode råd du får - så gider vi MÅSKE hjælpe dig .......................................................
kriminalpolitiet bruger nogle spidsfindige programmer i jagten på pædofile, men jeg tror mest de kan bruges til at gendanne billeder der i forvejen har været forbi din HD - på nettet er det straks værre ............. måske var det ikke meningen du skulle se dem .....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-09 03:49

Du har ret bennymanden - det er nok tidspilde at hjælpe her