/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cheat Engine
Fra : damvad
Vist : 888 gange
300 point
Dato : 19-02-09 20:04

Er der nogen, der ved hvorfor jeg ikke kan få Cheat Engine til at virke i pet society, på min computer???
Det virker på min svigesøns, og han bor hos mig, så vi bruger samme, udbyder.
nu har jeg haft formateret, men det har ikke hjulpet.
HJÆLP!!!!

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 24-02-09 16:06

Hvilket operativ system har du? Det dur IKKE med windows vista, men med xp :) min søster kan med xp, og ikke med vista, så hvis du har vista, er det problemet.

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 11-03-09 11:07

Jeg bruger xp, og explorer.. det er der også på min svigesøns. Men min svigesøn kan heller ikke mere... øv øv

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 30-03-09 15:19

www.getfirefox.com

men helt seriøst.. du skal nok gå ind og tage window list istedet for application list når du vælger den process du vil hooke cheat engine til. Så kan du nemlig hooke den direkte til flashspillet istedet for bare browseren.

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 30-03-09 21:20

??? Jeg forstår ikke hvad du mener niller5???

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 30-03-09 21:21

Spillet er et spil på nettet

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 30-03-09 21:22

okay.... der hvor du vælger hvilken process du vil arbejde med, i stedet for bare at rulle ned til internet explorer, skal du trykke på den knap der hedder windows list og i stedet vælge selve spillet i stedet for bare browseren.

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 30-03-09 21:34

det er et spil på facebook

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 30-03-09 21:37

det ændre stadig ikke at du skal gå ind under windows list for at finde spillet, har ikke planer om at give en general guide til hvordan cheat engine virker, siger bare at hvis du ikke gåre ind under windows list så finder du ikke spillet... Det virker ikke at vælge browseren

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 30-03-09 22:43

den hedder ieplore.exe den jeg går ind i på cheat engine men det virker ikke
mere