/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
søger støvlesværte...
Fra : Nuqais
Vist : 1173 gange
100 point
Dato : 19-02-09 18:03

Hejsa, søger steder hvor man kan købe støvlesværte i Aalborg området eller evt på nettet, det skal helst være til støvler med Gore-tex også til alm læderstøvler (M58), har kigget i div skomager butikker, men de sælger kun små tuber, mangler altså et sted hvor man kan købe div støvlesværter, i "mande størrelser"

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-02-09 18:10

Kan købes pr.postordre her fra.

http://www.armyvarer.dk/product.asp?product=2720

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-02-09 18:14
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-02-09 18:20

Her har de masser af skosværte:

Kfum Soldaterhjem
Høvejen 48
9400 Nørresundby

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-02-09 18:31

Har lige hentet 'læder olie' i Biltema og det er på højde med fedt.
Og meget nemmere at bruge, 200 ml for 38.-

Har du ikke brug for 'farvestoffet' så prøv olien.

Ellers søg på diverse heste sider de sælger alt i læderfedt olie.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=l%C3%A6derolie&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-02-09 18:57

Ellers, kan du få det nede ved Låsesmeden i Vingårdsgade ??/ Boulevarden
han har masser af den slags, på lager, selv om det ikke er i vinduet.

Men det er sikkert dyrere end andre steder.

Fordelen ved olie, er at det ikke efterlader! synlige spor, kun fedt-pletter
som man som regel altid kan snakke sig fra.

Kommentar
Fra : vigge82

Dato : 19-02-09 19:16

gå til din lokale jagt/fiske butik de har det helt sikkert