/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
HYLERNE.
Fra : bb1
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 19-02-09 13:58

Så gjorde de det igen: Tonganeseren kunne ikke svare på et par simple spørgsmål, som var skrevet i en pæn tone uden øgenavne eller andet og gjorde han så: Udelukkede mig fra tråden!!

Netop det som ALLE hylerne har hylet op om er forkert når jeg har gjort det!!!!!

Egen medizin er ikke altid best.

Pørgsmålet lyder: Er TONGANESEREN en tøse dreng?

Kommentar
Fra : lucerne01

Dato : 19-02-09 14:33

Nu må jeres jagt fnidder da snart stoppe, er pænt træt af at høre om jeres tøsesnak.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-02-09 15:14

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-09 20:10

B.t.i.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 19-02-09 23:10

bb1 Havde du ikke blacklistet ham længe inden han blacklistede dig? er det så ikke forståeligt at han også blacklister dig?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-09 04:59

Nej simon-ms den er du helt forkert på....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-09 19:11

Ser du - Gøgeunge. Bb1 og et afdanket ægtepar forsøgte engang at kuppe sig til en hovedbestyrelsesplads i DLS. De anvendte skjulte båndoptagere til møderne og nægtede at følge foreningens love. Derfor blev bb1 smidt på porten - med stående bifald, og siden har bb1 hadet alt hvad der står DLS på.

Først skal man ligge mærke til sprogbruget: Et afdanket ægtepar. Det er stifteren af D.L.S. og hans kone der tales om. Hun var redaktør af jagtbladet, som på den tid var et værdigt alternativ. Hvorfor skulle de kuppe sig til en plads i hovedbestyrelse de sad der i forvejen!!!
Skjulte bundoptagelser den er også brugt før, men i denne sammenhæng aldrig bevidst.

Og hvad min person angår så var der en aftale imellem min og hovedbestyrelsen om, at jeg p.g.a. mit arbejde i DJ netop ikke skulle/ville have en plads i D.L.S.`s bestyrelse.

Det gjorde heller ikke situationen lettere, at bb1 blev fyret af DJ, fordi han havde nolet noget brevpapir med foreningens logo, og hvor han forsøgte at chikanere DLS i forholdet til deres trykkeri i Ry.

Endnu en kæmpe løgn! Der imod sendte et medlem af D.L.S. forretningsudvalg uden H.B. tilladelse et brev til jægerskolen på Kalø hvori jeg blev svinet til og andet skete der ikke udover at jeg fik tilsendt en kopi af brevet.

Kære JørnRudolph.
Det kunne være forebyggende, hvis vi var medlem af samme jagtforening . Men det er vi ikke. Men kors hvor er det nedbrydende, at bb1 ikke beskæftiger sig med det faktuelle i debatten, men udelukkende tilsviner en katagori af jægere, som egentlig bare vil have lov til at passe sig selv.
Mv.
Tonganeseren

Jeg sviner netop ingen til, men jeg beskriver sandheden fordi jeg kender den, måske fordi Hyler ikke selv oplevede hvad der skete, men kun har fået det fortalt.
Hvis I ville holde jer til sandheden, så havde alt været anderledes. Ønsker i virkelig kun at få lov til at passe Jer selv, så er der jo intet der har hindret Jer deri. Det var bestemt ikke mig, der her på KanDu begyndte at sviner Jer til, med øgenavne og andet pladder, som kun børnehavebørn benytter sig af.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 20-02-09 19:19

bb1 Synes du ikke selv at du skulle stoppe din hetz mod D.L.S, uanset om det er velfortjent eller ej, gavner det ikke nogen, måske på nær jagtmodstanderne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-09 19:26

Hvorfor er det kun mig, der skal stoppe?

Jeg havde stoppet Hylerne er jo trængt ind her på KanDu med det ene formål, at ødelægge det herinde!!!!!

Kommentar
Fra : lucerne01

Dato : 20-02-09 20:11

" Hvorfor er det kun mig der skal stoppe ? "

Nej nu må du fandme stoppe, man skulle tro at det var en børnehave det her.
Har da aldrig oplevet noget lign efter i begyndte på jeres jagt fis !

STOP SÅ !

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 20-02-09 20:28

bb1 I de debatter jeg hjar set er det godt ikke mit indtryk, mit indtryk er at du forsøger at lede efter hver en lille fodfejl de laver og så forsøger at udnytte den, men okay det gør da også, hvis du spørger hvem der starter, kan jeg bare sige hvad kom først hønen eller ægget?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 20-02-09 21:45

Altså jeg må give bb1 ret, han har været her længe og har ikke gjort en kat fortræd.

Men kors hvor er jeg træt af det fnidder med jagt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-09 22:54

Jeg kan kun give Jer ret!

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 15:19

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-02-09 17:09

Selv tak.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-09 00:13

Det er nu en kendsgerning at Tonganeseren er en opdigtet person, som i virkeligheden hedder E.B.Berthelsen og er medlem af Dansk Land og strandjagt forenings bestyrelse.

Hvor er det skammeligt at personer, som skulle repræsentere de danske jægere opføre sig sådan!!!

Jeg håber der i D.L.S. er så kloge mennesker, så de beder ham om, at opføre sig anstændig og hæderligt - men jeg tvivler dog....