/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Download Paint Shop Pro 7
Fra : gangster50
Vist : 381 gange
50 point
Dato : 31-03-03 18:39

Kan man downloade Paint Shop Pro 7 nogen steder, kan man det på Kazaa??

- Gangster50

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 31-03-03 18:42

ja det kan du nok helt sikkert på kazaa men pas på med det..! det kan blive et dyrt program

ellers prøv www.download.com så kan du sikkert hente en demo eller noget.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-03-03 19:03

Du kan hente en gratis demo version hos Prosoft
http://www.prosoft.dk/Down/Demo/psp704ev.zip

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 31-03-03 19:07

jeg er sikker på at du kan downloade det på kazaa men pogrammet er ik godt

prøv helder Ulead Photo Express 3.0 SE ti gange beder

Hilsen Mig

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 31-03-03 19:08

"Ulead Photo Express 3.0 SE"

Kommentar
Fra : greta

Dato : 31-03-03 19:09

Du kan hente en 30 dages version hos prosoft.dk, men jeg vil nu vove at påstå, at programmet er så rigeligt det værd, det koster

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 31-03-03 21:13

Ja!
det kan du godt men som solgaard siger pas på!
TIP! der kommer tit et lille kryds ude for filen når du søger, tryk på krydset den fil med flest krydser går tit den der bliver DL'et hurgtigst og flyt programmet ud af my shared folder så bliver den sværere for politiet at finde...

Kommentar
Fra : greta

Dato : 01-04-03 01:36

Jeg har brugt paint shop pro i flere år, og for hver gang, der kommer en ny version, bliver det bare bedre og bedre. Jeg kan fortælle dig at psp8 er ved at komme og det ligger som en betaudgave nu hos www.prosoft.dk
Venlig hilsen
Greta

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 14:49

Hej
Sidder lige og rydder op i alle mine åbne / udestående svar. Kan se din stadig er åben, derfor disse spørgsmål:
- Var vores/mit svar ikke fyldestgørende?
- Har du bare glemt at acceptere svar/kommentar (til højre for kommentar)?
- Ønsker du stadig dit spørgsmål stående som åben?

God påske...
Søren

Kommentar
Fra : greta

Dato : 22-08-03 15:54

Fandt du ud af noget ved hjælp af de svar der er kommet?

Kommentar
Fra : greta

Dato : 22-08-03 15:54

Fandt du ud af noget ved hjælp af de svar der er kommet?

Kommentar
Fra : looney40

Dato : 04-11-03 12:39

hej hej ikke så hurtigt her *G*
Det længere tid spørgsmålet er åbent, det flere får glæde af rådene, UDEN det her weirdo point system.... *LOL*

Kommentar
Fra : looney40

Dato : 04-11-03 12:42

Kommer da i tanke om at http://www.jasc.com har testversioner af både psp 7 og psp 8...

og http:www.adobe.com hat photoshop tryouts i massevis

Kommentar
Fra : cga45

Dato : 12-11-03 15:51

hej alle pc.nørder!
Har lige fået dvd brænder,men har aldrig prøvet at brænde dvd,er der nogen der ved,hvordan man brænder film med kode,og hvad for program,
der er bedst? CA

Kommentar
Fra : cga45

Dato : 12-11-03 15:55

Har prøvet med dechrypter,men kan ikke brænde over fra pc
CA

Kommentar
Fra : djandreas

Dato : 01-03-04 15:09

hej alle vis i ved hvordan jeg kan downloade paint shop pro 5 så send en e-mail til mig på : anilsen6@hotmail.com
jeg bliver glad vis der kommer et enkelt ja!
:)