/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Giantco
Fra : sp4nker
Vist : 2417 gange
75 point
Dato : 18-02-09 11:53

hey folkens

jeg står her med et Giantco sprint 30, som er forsøgt stjålet
Alt på den er mere eller mindre ødelagt fra tænding til ledningsnet
Det jeg er på jagt efter er et ledningsdiagram så jeg kan prøve at starte motoren og se om den er noget værd
Jeg ved at T.hansern og andre forhandlere sælger dem, men er der nogen som har et link hvor man ikke behøver kontanter?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-02-09 12:22

Hvis den er kaskoforsikret og anmeldt er det vel bare at indlevere den på værksted ???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-02-09 14:52
Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 18-02-09 14:55

jaa...og det var ledningsnettet...
Nu mangler jeg bare DIAGRAMET"!"!!!! for det er det jeg skal bruge

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 75 point
Dato : 18-02-09 16:31
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-02-09 18:22

Nå kan man købe dem hos thansen. Det vidste jeg ikke.
Fås man så bare et udprint i den der typiske kinesiske "jeg kan ikke læse hvad der står" kvalitet ?
Ku være man skulle lave et vektor billed af det diagram hvis det passer.

Hvis du nu skal have hele det ledningsnet af så må du gerne vise til hvis der er nogen fejl på tegningen så jeg kan rette det når jeg skal lave en bedre tegning.

Godkendelse af svar
Fra : sp4nker

Dato : 18-02-09 20:12

Det var lige det jeg søgte efter pallebhansen. Det eneste der mangler er farver på skemaet, men man kan ikke få alt det man ønsker...så tak 4 det