/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows life mail.
Fra : penny
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 16-02-09 22:14

melder om post i udbakke som ikke kan sendes!! men udbakke er tom, men hvis jeg kikker i egenskabe for den mappe, står det en e-mail adress, som jeg kan kun se hvis jeg opner egenskaper. men kan ikke gøre noget, ikke markere og slette, ikke noget..??

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 17-02-09 11:27

Vises den ikke på Joblisten, så du evt. kan slette den der?
Ctrl + Alt + Del

Kommentar
Fra : penny

Dato : 17-02-09 11:44

Jobliste viser ju kun hvilken programer kører!! og postprogramet kører ju, og virker, men rigtig irriterende at få den melding hele tiden, og ikke komme af med den. hvis je klikker på udbakke(opner) er den tom, hvis jeg højreklikker og og klikker egenskaber, har jeg liggende e-mailadress, jeg ikke kan slette, og derfor kommer den besked hele tiden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-09 13:15

Sidste udvej kan blive at fjerne programmet fra Tilføj og fjern programmer, og så geninstallere det, husk at gemme kontakter og måske også konti med mere først

Kommentar
Fra : penny

Dato : 17-02-09 20:57

Ju men det var netop det jeg ville gerne slippe for :) (at slette), men det tror jeg også at er den eneste løsning, men holder tråden open hvis nogen ligger inde med løsning..