/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Salg via andre hjemmesider
Fra : semmer
Vist : 575 gange
300 point
Dato : 16-02-09 18:32

Vi skal nu til at markedsføre www.japanskemoebler.dk mere intensivt
og vil tilbyde en provision til ejeren af den hjemmeside hvorfra et salg bliver gennemført

Til at styre sådan noget er der bl.a.Tradedoubler.dk og Guava
- flere kender jeg ikke
men der er formentlig andre?

Men
kan et sådant program mon købes - og hvor?

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-09 19:22

Det er da ikke længe siden "vi" kom med en masse forslag til et "salgsfremstød"

At "bondefange" folk med tradedoubler er næppe en god ide - det for dem da først til at "flygte"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-09 02:25

tradedoubler og andre uønskede ting kan heldigvis blokeres i HOST filen, og bliver det hos de som har interesse i at sikre computeren på den måde, så du kan ikke med sikkehed bruge det til noget som helst, AD Block + til Firefox og Spybot Search and Destroy gør det automatisk med opdateringer til Immumisering

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 17-02-09 14:42

Hej Refi og o.v.n

Ja, for nogle uger siden var spørgsmålet omkring de potentielle kunder, som gerne ville afprøve en futon, og der er allerede ved at blive indrettet showroom på Fyn, åbner i marts. En jysk ditto er måske/forhåbentlig også på vej.

Men spørgsmålet i dag er anderledes. Det drejer sig om ca 100 forsamlingshuse, som er i alvorlig bekneb for økonomisk overlevelse. Jeg har derfor lovet at hjælpe dem, bl.a. skaffet 2 slags te fra Japan, som forhandles udelukkende af forsamlingshusene og vores hjemmeside - og ydermere skal de have lov at sælge af vore møbler.

Men hvordan styre det sidstnævnte? Tradedoubler bruger et eller andet program, så hvis kunden kommer igen og køber inden 3 mdr., så bliver provisionen sendt til den rigtige.

Mener I virkelig at Tradedoubler er noget man skal holde sig langt væk fra?
Hvas med Guava? (det hed tidligere brand2brand)

Et alternativt forslag?

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-09 15:40

Citat
Mener I virkelig at Tradedoubler er noget man skal holde sig langt væk fra?
Hvas med Guava? (det hed tidligere brand2brand)

BEGGE ville jeg holde mig langt fra.... (gælder også andre af samme skuffe)

Hvis jeg forstår dig rigtig, er det DU vil at hjælpe andre og ikke som jeg først havde forstået det at ANDRE hjalp dig

Jeg har dog lidt svært ved at forestille mig at "folk" skulle købe jeres møbler, te eller hvad det nu er, gennem FREMMEDE hjemmesider....

Skulle det være tilfældet kan det da ikke være det store arbejde at folk SELV meddeler hvorfor de netop kommer til jer - det koster jo hverken mere eller mindre, og du kan så sende en evt. kommision til pågældende forsamlingshus....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-09 15:44

Citat
Jeg har derfor lovet at hjælpe dem, bl.a. skaffet 2 slags te fra Japan, som forhandles udelukkende af forsamlingshusene og vores hjemmeside

Jeg har i øvrigt meget svært ved at se hvordan du hjælper dem med det consept ??????

Det kan næppe dreje sig om mange basører på årsbasis......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 150 point
Dato : 17-02-09 15:49

Hvad med f.eks. et par udstillingsvogne der så kunne besøge de pågældende steder et par gange om året - og så lade forsamlingshusene stå for øl, vand, te og kaffe eller hvad man nu vil servere.....

Så kunne de enkelte forsamlingshuse jo samtidig få en bid af fortjenesten ved salget af evt. møbler de pågældende steder.... (for leje af standplads og evt. hjælp)...

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 20-02-09 21:44

Hej Refi

Der vil være enkelte forsamlinghuse
som snildt passerer 50.000 i indtjening årligt
heraf nok de 90% fra møbler, resten fra te
ganske som med vore showrooms
og i øvrigt også vores egen totalomsætning

Hovedparten vil dog givetvis ligge på den forkerte side af 10.000

* * *

Men Refi
hvad er det du har så meget imod med Tradedoubler, m.m.?

Jeg har da flere gange på diverse sider
fundet interessante links
og også flere gange købt noget

Det er vældig meget brugt
og der er flere danskere (et par håndfulde) der lever af at formidle sådanne links
det kunne man nok ikke, hvis ikke det var nogenlunde populært

Eller?

Mvh - SEM

Godkendelse af svar
Fra : semmer

Dato : 16-03-09 15:17

Du får pointene Refi
for dog at have gjort en indsats
selvom jeg stadig intet program har til opgaven

Mvh - SEM

Med venlige hilsener fra
JAPANSKEDANMARK.DK

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard
Internet: www.japanskeDanmark.dk
samt www.japanskemoebler.dk
Mail: kontoret@japanskedanmark.dk