/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kan ikke åben www.vd.dk
Fra : mariam2000
Vist : 398 gange
20 point
Dato : 16-02-09 12:38

hej.
Her er fejlen jeg får når jeg går på www.vd.dk med internet EX.

kommer popup vindue:

instruktionen ved "0x07721f17" referrede hukommelse ved "0x00x07721f17". De krævede data blev ikke skrevet i hukommelse, pga. I/O fejlestatus"0xc000009c".
klik på OK for at afslutte programmet.

på forhånd Tak!!!

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-02-09 12:40

Gå ind på direkte link:
http://www.vejdirektoratet.dk/

Det handler om du har fjernet nogle ting i din browser - som er er indlæst med ikke er der mere - Har du fjernet nogle toolsbar eller lign.
Højreklik på IE ikonet - og under fanebladet advanceret - kan du nulstille din browser. Det skulle meget gerne hjælpe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-09 12:41

Er det et nyt problem ? Er det en ny computer ? Har du Java installeret ?
Jeg kan sagtens se vejdirektoratet side fra Firefox på Linux computer

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-02-09 12:43

Jamen det er heller ikke det der er problemet - Problemet er at IE oplever enkelte ting som fejl og lukker ned.
Har flere gange stået med dette problem - hvorefter man kan nulstille browseren og det fungerer fint igen.
Men sådanne er det for de folk der vælger MS! De må acceptere de lappeløsninger der er

Har absolut heller ikke problemer hverken fra Linux eller min Windows7 i VMware

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-09 13:01

Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg det kan være et problem med Java: http://java.com/en/download/index.jsp jeg har nemlig heller ikke problemer med at åbne www.vd.dk med Internet Explorer

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-02-09 13:03

Jeg har bare flere gange ordnet det ved nulstilling af din IE - så fikset det problemet med alle deres system32 fejl mm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-09 13:06

Windows 7 åbner den også uden videre. Den kører med beta 8 uden noget ekstra installeret.

Kommentar
Fra : mariam2000

Dato : 16-02-09 13:10

hej igen,

det betyder at jeg skal geninstalle IE, eller hvad???.

MVH

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-09 13:15

Citat
det betyder at jeg skal geninstalle IE, eller hvad
nej det er der da ingen som har foreslået, har du Java på computeren ? Har du forsøgt med at nulstille som Peque foreslår ?

Kommentar
Fra : mariam2000

Dato : 16-02-09 13:30

det vid jeg ikke, hvordan jeg skal finde at jeg har java eller ej? og hvordan man nulstille som Peque foreslår?

MVH

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-09 13:50

Java - så går du her ind:
http://www.java.com/en/download/index.jsp
Og trykker på den blå FREE JAVA
.......................................................husk at holde øje med at du får en google bar med hvis du ikke fjerner [V] "tilføj google søgebar"

Kommentar
Fra : mariam2000

Dato : 16-02-09 14:08

som jeg har set jeg har java, men hvordan man nulstille som Peque.
Hilsen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-09 14:25

Klik på Funktioner og klik på Indstillinger, klik på fanen Avanceret, næsten helt i bunden, er der en knap hvor der står Nulstil den klikker du på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-09 14:25

Jeg kører med en explorer beta 8 her - men husker at du vist skal:
funktioner > indstillinger > avanceret > og der er vist en reset knap

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-02-09 19:26

HVis du kører med explorer beta 8 - tja - så har du problemet der.
Ved du hvad Beta reelt betyder. At det er test versioner eller andet IKKE færdig software. Normalt ligges det til beta for at det skal fejlfindes blandt brugere - og dermed programmeres færdigt.

Så du kan altså ikke forvente alting virker - Men Jeg ville nu starte med at resette browseren.

Helst afinstaller den og brug IE7

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-02-09 19:28

Hovsa - Sorry eyvind.
Så totalt forkert i indlæg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-09 19:34

- Det sker jo for os alle.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-09 02:04

Har du overvejet at få en bedre browser ? Jeg bruger slet ikke Internet Explore mere, den ligger bare og fylder, med Firefox: http://www.mozilla-europe.org/da/ og IE tab: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419 kan jeg klare det hele, hvis der er sider som ikke virker i Firefox (Microsoft update og nogle netbanker) klikker jeg bare på ikonen i bunden, så vises siden som om det var Internet Explorer
Hvis linkene ikke virker som de skal, så er det fordi jeg er på siden fra en Linux computer, her vises download til Linux, så jeg kan ikke lige se om du ser et download til Windows