/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Adobe Premiere Elements 7
Fra : akle
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 16-02-09 09:54

Er der nogle 'kanduere', der arbejder med HD video film og redigering generelt og måske også med den nyeste software fra Adobe (se overskrift) specielt, - så er jeg meget interesseret i både hjælp, råd og samarbejde, for dér i gennem, på bedste vis at få bedre forståelse indenfor dette program.
Denne software er endnu ikke på dansk, så det hele foregår enten på engelsk eller andre sprog, selv har jeg købt softwaren på tysk, (som var nemmest pr. netkøb) - skønt jeg bedre kan engelsk.
Håber så senere at kunne opdatere til det danske sprog, når dette bliver muligt.
Hvem kan og vil være "min højre hånd" SOM HJÆLPER OG RÅDGIVER? via 'kandu' forum eller mail.
Jeg benytter Canon HF 10 Camcorder og som sagt, ønsker at benytte Premiere Elements 7 software for filmredigering.

MVH Akle

Accepteret svar
Fra : gøgeungen

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-09 23:52

Skal da gerne hjælpe dig med det mest bersale.
Selv er jeg ikke expert i programmet, men har dog brugt det en del.

Jeg syntes bare det er meget tungt program at bruge til filmredigering.

Dette er meget hurtigere og nemmere at bruge.
http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/te4xp.html

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 13-05-09 07:26

Tak for svaret gøgeungen.
Undskyld den sene accept, - har haft ret så travlt.
Må jeg vende tilbage? for jeg starter først med redigeringen til efteråret, og det bliver ikke i et nyt købeprogram, i og med jeg har investeret i Adobe programmet.
God sommer!
MVH Akle

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 18-05-09 22:31

Vende tilbage_ det gør allah _ også.

Men syntes 3 MÅNEDER ER LANG ? tid.