/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejlmelding ved opdatering??
Fra : funck1
Vist : 381 gange
100 point
Dato : 31-03-03 11:27

hej.
hver gang at jeg opdaterer ein-xp-pro (kommer automatisk nye opdat.)
får jeg følgende fejlmelding--Hvad betyder det og hvordan får jer den væk???

MSBL netconn:msmsgs.exe. programfejl
instruktion ved "0x68e06e64" refererede hukommelse ved "0x0175050c"
Hukommelse kunne ikke "read"
klik for at afslutte programmet.

Jeg vil blive glad hvis der er nogen der kan løse problemet for mig---da jeg er træt af at se på den fejlmeddelse hver gang windows opdateres *sss*
Mange hilsner fra Funck

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-03 13:03

hej !
det er noget med messiger der er galt med...
her er der 2 idder ???
1.ved uret er der et ikon for messiger,højre klik på det og vælg afslut,
prøv opdate derpå.
2.skriv i et kør vindue:msconfig
find derpå fanen START - fjern [x] fluebinnet ved :msmsgs - så starter messiger ikke under start af windows.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 31-03-03 13:10

en 3. ide -
tryk på windows tast(mellem alt og ctrl)og pause/brake (over page up)
find automatisk opdate
og her fjerner du [x] fluebinnet - hold computeren opdateret

Kommentar
Fra : funck1

Dato : 02-04-03 16:35

hej xou
tak for dine svar de hjalp desværre ikke,
Men du får aligevel pointene for din ulejlighed med at svarre *sss*
Så må jeg jo "leve" med den fejlmelding*ss*
mange hilsner fra Funck

Godkendelse af svar
Fra : funck1

Dato : 02-04-03 16:36

Tak for svaret xou.