/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Danske Hubertusriddere
Fra : TheRealDeal
Vist : 1492 gange
200 point
Dato : 14-02-09 08:44

Kære alle

Jeg fandt dette link om de Danske Hubertusriddere

http://www.danske-hubertusriddere.dk/index.htm

er nogen medlem her på forum.

The Real Deal

Kommentar
Fra : Rensdyr

Dato : 14-02-09 09:25

Hej The Real Deal

Hvad er det for et program, som man skal give tilladelse til, bliver intalleret for at se linket?

Jeg har Windows Media Player ...
Men den forlanger Windows Media Player ??? !!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-02-09 11:59

Siden vil køre et tilføjelsesprogram til Windows Media Player, Core hedder det (siger min PC) når jeg klikker på genvejen.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 14-02-09 12:18

Kære Rensdyr

Hos mig kom det et vidue op som sagde jeg skulle opdatere mit Windows Media Player

The Real Deal

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 14-02-09 13:08

Kære alle

I England bliver Hubertusjagt fortrinsvis udøvet fra hesteryg med hunde som så skal finde ræven, men herhjemme er det forbudt.
Her i Danmark er der flere underafdelinger af arrengementer der lænder sig op af den traditionelle engelske Hubertusjagt, så som Hubertusprøver, som fortrinsvis udøves af jægere med stående hund(Engelsek racer) og så det store Klampenborg event hvor der riddes rundt i Dyrhaven på fine heste og personager der er iklædt den røde farve.
MEN er de forskellige arrengementer direikte underafdelinger til Hubertusridderne, hvor Hubertusridderne så er en slags bestyrelse for disse forskellige events?

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-02-09 17:07

TRD.
Inden du nu igen skriver noget helt forkert så følg følgende link, som er fra min hjemmeside:

http://www.danske-hubertusjaegere.dk/

Så vil du forstå, at Danske Hubertus Jægere ikke er til hest, men rigtige jægere.

I Øvrigt så er det da ret påfaldne, at du svare på dit eget spørgsmål!!!!!

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 14-02-09 19:07

Iøvrigt, er det ikke andet end en samling snobber der engang imellem trækker lidt grønt tøj på og kalder sig jægere.
De kan ikke ramme en ladeport på 2,5 meters afstand.....Vor Herre bevares....

Iøvrigt, med deres formålsparagraf er det underligt at narrøven Bent Ballegaard, kan deltage i det cirkus. Bent er da laaaaaangtfra dadelfri..

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 14-02-09 19:17

Kære bb1

Nu er det sådan at der en jysk og en sjællands afdeling af Hubertusriddere, kan du fortælle mig bb1 hvorfor du ikke er medlem af den jyske afdeling, er det fordi de går på jagt i reguleringstiden på ræv

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-02-09 22:02

I aner heller ikke noget om det!!!!

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 14-02-09 23:33

Kære bb1

Hvad er forskellen på Hubertusridderne og Hubertujægerne? hvorfor er den Sjællandske kategori bedre og rigtige jægere end den jyske afdeling og du skriver
Citat
Så vil du forstå, at Danske Hubertus Jægere ikke er til hest, men rigtige jægere.

Hvis man ser de to hjemmesider op mod hinanden, så er der lidt mere styr på den Jyske udgave end den du linker til, hvor der er lidt mere Bayersk ølstu over hornblæserne.

Mit link
http://www.danske-hubertusriddere.dk/index.htm

Dit link
http://www.danske-hubertusjaegere.dk/

Men smag og behag er forskellig, men igen undre det mig du nøjes med at være medlem af en lavere rangerende forening.

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-02-09 23:39

Det var dig der skrev at de var til hest

--------------------------------------------------------------------------------
Kære alle

I England bliver Hubertusjagt fortrinsvis udøvet fra hesteryg med hunde som så skal finde ræven, men herhjemme er det forbudt.
Her i Danmark er der flere underafdelinger af arrengementer der lænder sig op af den traditionelle engelske Hubertusjagt, så som Hubertusprøver, som fortrinsvis udøves af jægere med stående hund(Engelsek racer) og så det store Klampenborg event hvor der riddes rundt i Dyrhaven på fine heste og personager der er iklædt den røde farve.
MEN er de forskellige arrengementer direikte underafdelinger til Hubertusridderne, hvor Hubertusridderne så er en slags bestyrelse for disse forskellige events?

så styr dig lidt - jeg har sagt at jeg ikke kommentere det her - der til er nogle af deltagerne herinde alt for små børn - gæt selv hvem.....................

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 14-02-09 23:54

Kære bb1

Du er en sjov størrelse, jeg har aldrig benægtet at Hubertusjægere var til hest>>>>>>i ENGLAND, se det er en helt anden historie.
Nu er du så medlem af en lille underafdeling på Sjælland, men det undre mig stadig du er medlem af den og ikke den i Jylland, kan det skyldes f.eks. at der skydes varselskud hver gang der opserveres en ræv på Løvenholt, for det hører bestemt ikke til i den danske jagtkultur

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 00:00

Når du ikke kan læse hvad du sel skriver er alt videre debat omsonst:

--------------------------------------------------------------------------------
Det var dig der skrev at de var til hest

--------------------------------------------------------------------------------
Kære alle

I England bliver Hubertusjagt fortrinsvis udøvet fra hesteryg med hunde som så skal finde ræven, men herhjemme er det forbudt.
Her i Danmark er der flere underafdelinger af arrengementer der lænder sig op af den traditionelle engelske Hubertusjagt, så som Hubertusprøver, som fortrinsvis udøves af jægere med stående hund(Engelsek racer) og så det store Klampenborg event hvor der riddes rundt i Dyrhaven på fine heste og personager der er iklædt den røde farve.MEN er de forskellige arrengementer direikte underafdelinger til Hubertusridderne, hvor Hubertusridderne så er en slags bestyrelse for disse forskellige events?

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-02-09 00:24

Kære bb1

Du skriver
Citat
Så vil du forstå, at Danske Hubertus Jægere ikke er til hest, men rigtige jægere

Hvis man skal følge en tradition, så er en rigtig Hubertusjæger til hest>>>>>>altså ingen hest ingen Hubertusjæger, det er det samme som >>>>>ingen gevær ingen jæger
Jeg ved godt man ikke kan jage ræven med hunde som i England, men her i Danmark kunne i f.eks. ride rundt sammen med jeres stående hunde og skyde agerhøns fra hesteryg, men det er vel mangel på ridetimer der gør udslaget, at i vælger og bevæge jer til fods
Men du mangler at svare mig på hvorfor du ikke er medlem af Hubertusridderne

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 00:34

Du er og bliver et vrøvel hoved - jeg gider ikke diskutere med dig og hvorfor jeg er medlem af den ene eller anden forening kommer kun mig ved, men så meget kan jeg godt fortælle dig.
Du har ikke sat dig ordentlig ind i tingene og jeg har mistet troen på, at du kan. For det kræver en smule IQ........

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-02-09 00:43

Kære bb1

Du skriver
Citat
Du er og bliver et vrøvel hoved - jeg gider ikke diskutere med dig og hvorfor jeg er medlem af den ene eller anden forening kommer kun mig ved, men så meget kan jeg godt fortælle dig.
Du har ikke sat dig ordentlig ind i tingene og jeg har mistet troen på, at du kan. For det kræver en smule IQ........

Nu strammer du den gamle dreng, hvis du reklamere med at du er medlem af en forening og du påstår den er for rigtig jægere, der skyder op i luften som en anden cowboy, så mener jeg da det er på sin plads at de ærede læsere har krav på en forklaring.
Men du er så medlem af Hubertusjægerne er det et krav blandt foreningens medlemmer at man invitere sig selv på jagt i udlandet

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 01:21

gå du i seng - jeg skal arbejde to timer i nu. Desværre.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 01:23

Så er du forøvrigt ikke berettiget til at kræve at jeg skal svare dig på noget som helst-en person som ikke engang vil vedkende sig sit eget navn, har ikke krav på det.
Alle andre kan ved at gå ind på min hjemme side under kontakt skrive til mig med navn og jeg skal svare dem.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-09 06:49

B.t.i

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 06:55

dabj Vil du vide noget om Hubertus jægerne?

Så gå ind på min hjemmeside du kan finde deres link der.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-09 11:53

Der er nok en grund til at bb1 færdes til fods. Hvis jeg så noget firbenet med Bent ovenpå, så ville jeg omgående melde ham til politiet for dyremishandling. Det må edermageme også være et syn for Guder.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 12:00

FDESM

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-09 12:07

Et lille citat fra NetNatur.

Sig mig en ting Bent!!!!!
Er du fuld eller hvad??
Du har sku en forkvaklet indgangsvinkel til alting.
Først er det pestizider-medicin i svin i danmark - som betyder bakterieangreb i langtbortistan.
Det næste bliver vel teoriprøver og kørerprøver til bil.
spiritus kontrol af andre end politiet mm.
Hvad kunne du så godt tænke dig at administrere???
Markprøveregler - dommere - hvor fugle skal udsættes til prøverne så bette remus kan finde dem til far.
Jeg kunne godt tænke mig at administrere et viskelæder.'
Så kunne jeg viske NÆSTEN alle dine underlige indlæg ud så ingen sad og rykkede i deres hår og tænkte (om han virkelig er ved sine fulde fem)
Tak for kaffe

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-09 12:19

Myten om St. Hubertus fortæller lidt om en fulderik og skørlevner som under en jagt så en kronhjort med et kors i panden. Da Hubertus blev ædru, gik han ind i kirkens tjeneste og afholdt sig fra importerede kvinder og altervin.
Nu bruger en kreds af jægere den sagesløse St. Hubertus som forbillede og afgud, og får deres røve banket flade på en hestesaddel og føler sig højt hævedet over alle andre. Det tror Fanden, da de sidder på hesteryg.
Nu er bette Bent ikke hubertusridder men medlem af en eller anden lokalafdeling af hubertusjægere. Men han har ikke lært noget af sin afguds skæbne og beslutning. Hvorfor Fanden bliver hubertusriddere og hubertusjægere ved med at skræmme sagesløse agerhøns til døde og hvorfor går de rundt og skyder huller i luften, når St. Hubertus selv afstod fra den slags tossestreger??????
Jeg har også erfaret, at man taler fransk blandt hubertusfolket. Jamen - Bette Bent kan jo ikke engang forstå og skrive dansk, så hvordan gebærder han sig blandt disse overmennesker?? OK, man kan komme langt med ordene Bon chance eller non tirez bas, så der er stadig håb for bette Bent, at han ikke falder helt ved siden af.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 12:31

DEEKISA

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-09 12:39

Lidt fra Jagtformidlingen

Lagt på d. 26-02-2007 20:02

Den lobbyisme der har foregået i det gamle djf har været at fedte Miljøministeren op og ned af ryggen, i stedet for at bearbejde de partier som er mere imod jagt en de partier som er positiv stemt, det siges at en fhv. djf formand og fhv. miljøminister har delt en flaske whiskey og røget en Havaneser, fordi djf formanden gerne ville have en formandspost i et udvalg
Og nu til Hr. Ballegård

Jeg er ikke i familie med en eneste Ballegård her på egnen, for Ballegaard er ikke mit efternavn.

Sjovt nok skriver du dig under med Ballegård når du laver indlæg på debatsider og i læserbreve i de lokale aviser, hvad er så dit efternavn Rasmussen? men det er måske ikke fint nok?

Øv – nu troede jeg lige vi for en gang skyld var kommet godt på sporet. For lobbyisme er, som du selv skriver mange ting og det kunne vi have fået en god debat om, men men jeg står af når det bliver, så højtravende, at det omfatter syge huse, overlæger og vente tider, en mølle jeg lige selv har været igennem

Lige netop lobbyisme er mange ting og det er det ebb prøver at fortælle dig og laver et eksempel, men her viser du dine begrænsninger og jeg tror ikke der nogen som gider hører om din tur igennem syghusvæsnet.

Det er iørigt rart, at jeg ikke behøver at logre for dig eller andre,som ikke kan finde hverken hoved eller hale i hvad det hele går ud på.

Vi kan så sandelig godt finde ud af hvad der foregår Mr. vice deputy og egnen hvor du bor er virkelig gået glip af en kapacitet i ebb som kunne bringe noget fornyelse ind i bibelbæltet, men typisk er det sådan hvis folk bliver truet på deres begrænsede viden, bliver man nærtagen og personlig og gu ved hvor mange mennesker der har måttet tage deres gode tøj og måtte gå fordi der har siddet mørkemænd og frosset folk ude.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 14:33

SDDKDT

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 14:39
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 14:42

Hubertus jagt i Dansk Land og Strand Jagtforenings regi`

http://www.youtube.com/watch?v=669wabh_Yts

Se den hvis I tør - det er ikke for sarte sjæle.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-02-09 15:57

Kære bb1

Jeg er lige kommet hjem efter rævejaaaaaaaaaaa øh regulering og kan se der har været gang i forretningen, men jeg mangler stadig at få besvaret spørgsmål fra dig.

Hvorfor er du medlem af den Sjællandske afdeling?
Hvorfor er i ikke til hest når i udøver jeres Hubertusjægerjagt.?
Der står også i jeres mål at
Citat
Og søger altid om tilbud om jagter med op til 20 deltagere, vildtmængde underordnet.

Indbefatter det også man som Hubertusjæger skal inviterer sig selv på jagt her i Danmark og i udlandet, det er måske ligefrem et optagelseskrav
Der står også i jeres mål at
Citat
Fremme af interesse for jagtens historie, kultur, og litteratur, den gode historie.

Vil det sige man skal skrive en bog for at blive optaget

Jeg håber du afser tid til mine besvarelser, men skulle det være en for stor mundfuld, må du godt dele svarerne op. Hvis det er tilfældet vil jeg godt have svar på
Citat
Indbefatter det også man som Hubertusjæger skal inviterer sig selv på jagt her i Danmark og i udlandet, det er måske ligefrem et optagelseskrav

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 16:07

Jeg har engang henvist dig til hvordan du kan få disse oplysninger.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-02-09 16:21

Kære bb1

Så må jeg gå ud fra det er rigtig man som medlem af Hubertusjægerne skal invitere sig selv på jagt, for det har du gjort via en svensk hjemmeside, hvor du bl.a. fortæller om din store viden inden for hundeavl og linier osv. og roser i store vendinger indehaverens hjemmeside, hvor du så efterfølgende inviterer dig selv på jagt.

Citat
Det er en god hjemmeside du har lavet og det var morsomt, at se billeder, der var jo flere kendte ansigter. Noget af det jeg mangler at nedlægge i mit jægerliv er en tjur, så du kunne jo invitere engang.
Mange hilsner God Jul og Godt Nytår.
Bent Ballegaard.

Jeg troede Hubertusjægere var så efterspurgte, at invitationerne stod i kø, når jagtåret startede

The Real Deal

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 15-02-09 17:30

Der er sgu da ingen der gider at ha' den hulrøvede bavian til bb1 med på jagt...og da slet ikke på jagt efter klovbærende vildt.
Så skulle bb1 ligge der og lave så meget larm med sin påsatte mundingsbremse, at det kunne høres over 3 kirkesogne.
Tjaeee, det er ikke sjovt at ha' rekylskræk.

Men okay, jeg accepterer da, at bb1 bruger rekyldæmpende foranstaltninger - det er måske lettere at sætte en mundingsbremse på gøbben, end at skulle skifte underbukser ved hvert skud....og det sparer unægtelig Fru Balladegaard for en masse ulækkert tøjvask......yrk, yrk,
Nu må vi da håbe - om ikke så for fru Balladegaards skyld, at fjolset ikke render rundt i G-strengs modellen.....så trækker det da rigtigt vand i øjnene.......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-09 17:44

Det er jo rystende det her. Ingen, med blot en antydning af pli, inviterer sig selv på jagt. Det er jo usmageligt.

Hvor er manererne blevet af??????

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-02-09 18:51

Kære Tonganeser

Du skriver
Citat
Det er jo rystende det her. Ingen, med blot en antydning af pli, inviterer sig selv på jagt. Det er jo usmageligt.

Nu står der rent faktisk i Huberturjægernesmål
Citat
Og søger altid om tilbud om jagter med op til 20 deltagere, vildtmængde underordnet

http://www.danske-hubertusjaegere.dk/
Og det kan godt forstås sådan man som medlem har pligt til opsøgende arbejde, for at skaffe nye jagtmarker.
Deres logo og musik er også lidt mere folkeligt>>>>>>>der er lidt øl og vingod over det

Hvor den finere forening
http://www.danske-hubertusriddere.dk/index.htm
ikke har sådanne krav, da man må gå ud fra de har etableret sig som forening med dertil hørende jagtmarker. Jeg må sige det er også en forening der tør melde ud med at ræveregulering er jagt,
Citat
Da der ikke står noget specifikt om fælder, skal reguleringen foretages med skydevåben.
Når ovennævnte generelle bestemmelser overholdes, kan man i realiteten skyde ræve i februar, nøjagtigt som man ville have drevet jagt på disse, d.v.s med alle lovlige skydevåben (riffel/hagl) og med alle lovlige jagtmetoder (anstand/pürsch/drivjagt/trykjagt/gravjagt etc.).

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 19:21

TRGIS

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 19:22

HS

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 19:23

Som Tonganeseren altid gør:
JGLN

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 19:24

TRD Luk du blot tråden,som du gjorde med tråden om ræve jagt,men du kan måske ikke finde andre i denne tråd, at give poingene til end dig selv??????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-09 20:04

Nå, nu be`r bette Bent om at få smidt tørklædet i ringen. Endelig indser han, at slaget er tabt. En helt igennem fornuftig indstilling.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 20:12

MDKSGF

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 15-02-09 20:17

Her er London..!!! Her er London...!!!

Det meddeles netop nu, at den jyske tranlampe har indmeldt sig i DLS.
Vi gentager....Det meddeles netop nu, at den jyske tranlampe har indmeldt sig i DLS.

Vi har netop i dette øjeblik modtaget et telegram fra DLS's hovedkvarter..... hmmm... foreningen nægter at indmelde tranlampen, da der er fred og fordragelighed i foreningen - og den vil foreningen næppe ha' ødelagt.

Sidste gang foreningen gav tranlampen fem kolde tæer i hans bare røv, skete det med stående applaus fra deltagerne. formandens postkasse blev dengang, overdænget med tilkendegivelser og lykønskninger fra nær og fjern - Ja, selv fra Dronningen kom der et telegram til DLS's formand, hvori der stod.....citat "af hjertet tak. Vi, prinsen og jeg, fyldes med varme, når vi tænker på hvorledes, De Hr. formand, har maltrakteret tranlampens røv. Tak af hele hjertet. Må vi i den forbindelse, sende vores varme tanker til resten DLS's medlemmerne - I har virklig holdt for, men nu er i befriet fra tranlampens gylle"...citat slut.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 20:20

HEDDD

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-09 20:20

Kære THD.
Man skal nok anskue det hele som et levn fra gamle dage. Ridderne er til hest, og jægerne er deres oppassere.
Man kan næsten se det for sig. En flok stolte riddere kommer anstigende på deres firbenede venner - mens en hær af beskidte og ildelugtende oppassere humper bagefter. Et helt igennem ømt syn.
Bette Bent kan nok ikke følge med flokken, idet hans madskab sætter visse grænser for udskejelserne.
Oppasserne skal så finde nye jagtrevirer, fordi de i bund og grund er en flok fattigrøve, som kun nasser på folk, som gerne vil blære sig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 20:51

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-09 21:28

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-09 21:31

DEVALD

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 16-02-09 07:00

Kære bb1

Citat
TRD Luk du blot tråden,som du gjorde med tråden om ræve jagt,men du kan måske ikke finde andre i denne tråd, at give poingene til end dig selv??????

Nu er det mig der stiller spørgsmålen og dig der skal svare og dermed også mig der bestemmer hvornår emnet er klar til lukning.
Jeg har bestemt ikke tænkt at giv mig selv POINTS du er den som er kommet tættetst på et brugbart svar, MEN jeg vil stadig mene at de rigtige Hubertusjægerer er dem der færdes til hest under jagten og glæder mig til der kommer jægere der tør tage udfordringen op.
Men hvis jeg for tiden skal vælge hvilken af de to Hubertusordner der har stil, pli og elegance så må det være de jyske riddere

http://www.danske-hubertusriddere.dk/index.htm

The Real Deal

Accepteret svar
Fra : centerpoint

Modtaget 200 point
Dato : 16-02-09 10:06

Efter at ha' "gransket" jagtloven - det er tilladt at jage på hesteryg......

YIIIIIIIIIIII HAAAAAAAAA

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-02-09 10:43

Uha-Uha- Centerpoint er blevet lov lydig!!!

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 16-02-09 12:55

Det er det der kendetegner min person.

Menæh.......bb1, du mangler nok liiiiige et par meter før du kan kalde dig lovlydig...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-02-09 14:10

Hvilken jagtforening er du medlem af - det siger hvis alt om dig

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-09 14:22

Det kan jeg godt fortælle dig bb1. Centerpoint er medlem af Danmarks Jægerforbund - og han har i mange år haft tillidsposter.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-02-09 14:29

Så tror vi på det - men ikke længe.

Jeg kender kun et eneste menneske, der er lige så beskidt i sin mund, som Centerpoint, som har været medlem af DJ og haft tillidt poster og hvis det virkelig er manden????????????????????

Så kan jeg oplyse, at han heldigvis er "Frosset" ud for længst. Det er netop hvad DJ gør i stedet for at ekskludere folk....

Men er du så meget mandfolk, så du blot tør sende mig første bogstav i hans efternavn på en privat besked, så tager jeg hatten af for dig KJR.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-09 15:09

Ok - gamle jas. Det er selveste Ole Roed.
Hjalp det på humøret?

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 16-02-09 15:13

Tak for svaret centerpoint, det var lige det svar jeg var ude efter.

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-02-09 15:16

Ja det skal nok passe gamle vrøvel hoved, han havde ikke haft nogle tillidsposter i DJ før han blev valgt.......
Nej enten er du som sædvanligt fuld af løgn eller også er du så dum så dum et mandfolk er du ikke for du tør ikke give mig det bogstav, men det er også lige meget for nu er andre igang med KanDus amin, så jeg får nok snart navnene på Jer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-09 15:20

Eller . . . . .

Nej, du skal squ selv have fornøjelsen - bette Bent:

Du kan finde for- og efternavn blandt disse bogstaver. Med dine evner kan det ikke være forsvært.

abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå- tral.la.la.la.la.la.la. ta,la, la, la, la, la, laaaaaaaaaaaaaaaa.
Og ved du hvad - bette Bent. Der er squ melodunte på.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-09 15:27

Jamen det lyder da spændende - bette Bent.

Tryk fætteren her på næsen og alle pseudonymerne her på siden kommer frem ved deres rigtige navne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-02-09 15:30

DEDDMIV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-09 15:34

H K D K , O H G D F D ????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-02-09 15:39

DGDA

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-09 15:41

Vil gerne have sat tal på - gamle idiot.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-02-09 16:34

SKDDFSIFUAD

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-02-09 18:05

Nu skal i bruge en ordentlig tone over for Knudsen
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-09 18:49

Mjah, jeg synes nu at Ballehyleren er temmelig grov i mælet. Jeg har trods alt kun kaldt ham for idiot. Prøv bare at se, hvad han kalder mig. Grove løjer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-09 18:54

Se bare her: Han tigger og beder om at få første bogstav i fornavnet og efternavnet.

Jeg har kun spurgt ham om, hvad han har givet for konen.

Citat fra Ballehyleren".
a det skal nok passe gamle vrøvel hoved, han havde ikke haft nogle tillidsposter i DJ før han blev valgt.......
Nej enten er du som sædvanligt fuld af løgn eller også er du så dum så dum et mandfolk er du ikke for du tør ikke give mig det bogstav, men det er også lige meget for nu er andre igang med KanDus amin, så jeg får nok snart navnene på Jer".
"Ende der Ballenheulers."

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 16-02-09 19:51

Hej RealDeal.

Tak for pointene.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-02-09 19:56

IHJIEFUAATES

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 16-02-09 20:16

bb1....hmmm...skrev
Citat
IHJIEFUAATES

Hej bb1, jeg retter lige din stavefejl.

Der skal staves sådan her; HJEFUAADES........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-02-09 00:46

Godkendelse af svar
Hvad Satan er det her - Ballehyler. Har du flere hunde? Det er i hvert fald ikke rigtigt. Ja, man kunne næsten forledes til at skrive, at du er fuld af løgn. Endelig kunne det tænkes, at du ikke kender forskel på entals- og flertalsproblematikken i dansk retstavning.

Fra : bb1

Dato : 17-12-08 21:56

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret Birgitta.

Min bekendts hun er en GL. Dansk han hund og den har det strålende.

Jeg har dog nu besluttet, igen at bløde mit tørfoder op til mine hunde og tilsyneladende kan de li` det. Hvilket ses af at skålen bliver tømt noget hurtigere end tidligere.