/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
FreshDownload
Fra : 86980792
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 13-02-09 19:02

Hej!
For at speede min forbindelse har installeret FreshDownload.
Når jeg forsøge at hente programmer mm på nettet, får jeg kun en oplysning: FreshDownload could not take over the download! - og så sker der ikke en s... mere!!!
Hvordan får jeg afinstalleret FD? Har forsøgt med kontrolpanelet og CCleaner!
Venlig hilsen og god week-end
Otto.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-02-09 19:08

Prøv med Revo Uninstaller http://www.revouninstaller.com/

Fresh laver generelt nogle møgprogrammer.

Prøv den gratis version af Star Downloader http://www.stardownloader.com/

I sin tid var den med Dansk sprogpakke. Ved ikke om den har det i dag.

Kommentar
Fra : 86980792

Dato : 14-02-09 16:14

God dag.
Tak for dit svar, men desværre får jeg den samme besked, når jeg forsøger at hente revouninstaller,at "FD could not take over the download "?
Stardownloader's cleaner kan jeg derimod godt downloade, men uden betaling kan programmet kun
hjælpe mig meget begrænset. Vil du råde mig til at investere i programmet?
Håber at høre fra dig igen.
Venlig hilsen og god søndag
Otto.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 14-02-09 17:19

Nej nej, det er ikke cleaneren du skal hente, og du skal heller ikke købe. Du kan hente den gratis version af Star downloader her http://www.download.com/Star-Downloader-Free/3000-12512_4-10346402.html?cdlPid=10508794

Alternativt her (direkte download) http://www.stardownloader.com/sdfree.exe

Går det heller ikke, så stik mig lige din email i en intern besked, så sender jeg Revo til dig.

Godkendelse af svar
Fra : 86980792

Dato : 15-02-09 16:48

Tak for svaret stl_s.

Jeg har hentet Stardownloader, men det løser ikke mit problem m.h.t. til download, derfor vil jeg gerne benytte mig af dit tilbud om Revo.

Venlig hilsen - og foreløbig tak
Otto.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-09 17:18

Tjaeh, Fresh laver stadigvæk ballade, ind til den er væk. Så må vi håbe at Revo nupper den.

Ellers er der andre metoder

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-09 19:43

Jeg kan forstå, at du stadig har problemer med at downloade. Fik du fjernet Fresh med Revo Uninstaller?

Kommentar
Fra : 86980792

Dato : 16-02-09 13:57

God dag igen.
Nej, jeg har desværre stadig problem med Fresh!
Mvh
Otto.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-02-09 15:51

Prøv lige at finde Fresh program mappen, og se om der ikke er en uninstaller i den, som du kan køre derfra.

Hvis ikke, så nupper vi den med HijackThis:

Trend Micro HijackThis henter du her http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HJTInstall.exe

1. Dobbeltklik på installationsfilen og installer programmet.

2. Dobbeltklik på det nye HijackThis ikon på skrivebordet, hvis HijackThis ikke åbner af sig selv.

3. I menuen der kommer op, klikker du på Do a systemscan and save a logfile.

4. Efter et kort øjeblik åbner en logfil i Notesblok, som du kopierer her ind.