/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cs-conuter strike
Fra : pbs92
Vist : 315 gange
30 point
Dato : 13-02-09 17:08

hej ,

jeg har gået lidt og tænkt over hvordan man enlig såkaldt laver en clan i cs?

jeg håber i kan give et svar

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 13-02-09 17:14

Hvis du har venner/bekendte som også spiller cs få dem med på ideen

Find et smart navn til dit clan

Evt hvis du har et hjemme side sæt noget reklame op ang det

Ellers bare vent til folk joiner

Kommentar
Fra : pbs92

Dato : 13-02-09 17:15

okay det vil sige man ikke skal f.eks registrerer et navn

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 13-02-09 17:18

Og hvor skulle det ske henne?
Det skal du altså ikke

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 13-02-09 18:31

At være en clan, betyder bare man er et hold der spiller sammen. Det er kun privat, ikke noget dikkedar med omverdenen. Men man plejer at have clan navn i nick.

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 24-02-09 23:06

Jamen det var da noget forbandet vås :D
Selvfølgelig kan du registrere din clan.
Nu er jeg ikke selv så meget inde i clan spil. Men der er da store CS forums og internationale hjemmesider hvor man kan registrere sin clan og samtlige spillere. hvordan tror du ellers de holder styr på dem til turneringer. Hjemmesiderne har også statistik over clanernes kills osv.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 24-02-09 23:47

Det afhænger af hvordan man forstår ham... :P

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 30-03-09 15:17

det gør man slet ikke, det er et lorte spil.. Man downloader COD4 istedet.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 30-03-09 18:21

Niller5, lol :P