/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Peter Belli Sang???
Fra : dyrevennen34
Vist : 470 gange
190 point
Dato : 13-02-09 01:33

Hejsa

Jeg har ledt og ledt på nettet i meget lang tid nu uden resultat og er efterhånden helt fortvivlet.
Jeg har i nogle år efterhånden ledt efter en sang som Peter Belli har sunget,jeg kender bare ikke titlen,øv!

I omkvædet synger han:

Vær lidt sød ved mig før du skal gå
Og tag dig godt og kærligt af de små
En dag forstår de hvem du venter på

Jeg hørte den da jeg som teenager boede hjemme i 80´erne og har faktisk ikke hørt den siden,så hvis der er en Peter Belli fan derude som ser dette nødråb,må du meget gerne hjælpe en meget fortvivlet kvinde he he....

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 13-02-09 08:32

Hej.

Jeg er ikke 100 % sikker, men mindes et stykke med Peter Belli, der hed "Ribbet og flået", som det kan være.
MEN... : Tryk google-søgeren frem, skriv "musikbrevkassen", klik ind på denne. I højre side er der en rubrik, hvor der står : Skriv til tor. Ham sender du spørgsmålet og får svar samme dag.
Han er tidligere radiovært og ved næsten alt om musik, titler, årgange osv.
En god side at have i "Foretrukne".

Mvh

Gucci

Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-02-09 09:11

prøv dette ling til Peter Belli:

http://www.peterbelli.dk/kontakt.html