/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Gulvvarme til centralvarme
Fra : Cyberworld
Vist : 987 gange
100 point
Dato : 12-02-09 18:06

Jeg er i gang med at lave nyt køkken, jeg vil gerne have varme i gulvet, og det skal tilsluttes centrelvarme. Gulvet i køkkenet er et gammelt trægulv, hvorunder der er kælder.

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 12-02-09 18:27

Hej Cyberworld.

Bliver svært at lave, da du dels skal ha min. 10 cm flamingo, dertil rivenet, varmeslanger samt stødt betongulv
Vil anbafale dig at overveje gulv på elvarme, da det ikke fylder nær så meget.

Mvh
joeson

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-09 19:49

Se på denne side, og der er mange andre når du søger: "gulvvarme trægulv."
http://www.flexteamgulvvarme.dk/
En ven af mig, har et gulvvarmesystem som der her vist, og det er super godt.

Kommentar
Fra : Fatterfix

Dato : 13-02-09 21:28

Dandfoss Devi laver vandbærende gulvvarme systemer til trægulve med meget lav indbygningshøjde!

Godkendelse af svar
Fra : Cyberworld

Dato : 17-02-09 10:53

Tak for svaret stilkene, jeg vil prøve det...