/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone til itnues
Fra : krizz20
Vist : 552 gange
98 point
Dato : 12-02-09 00:17

Har købt en iphone men man skal bruge itunes for at ligge musik ind på den
men itunes siger fejl 3221 hver gang hvad kan jeg gøre???

er der alternativer til itunes via iphones???

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 98 point
Dato : 12-02-09 07:05

Slet din itunes og instaler den igen...
Når den er instaleret sætter du din iphone til.
vh Ben

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 12-02-09 21:35

Desværre det virkede skriver stadig fejl

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 12-02-09 22:33

HVad menes der???

iTunes for Windows: -3221 error displays when accessing iTunes Store

* Last Modified: May 14, 2008
* Article: TS1485

* Old Article: 300831

Symptoms

Some iTunes for Windows users with the McAfee Personal Firewall Plus installed may display a -3221 error message when you try to access the iTunes Store using iTunes for Windows.
Products Affected

iTunes 7 for Windows
Resolution

If this happens, change the permission level for iTunes and iTunesHelper to allow full access.

This should allow iTunes and iTunesHelper to both send and receive data from the iTunes Store.
Additional Information

More information on changing permissions can be found in the McAfee Personal Firewall Plus User's Guide.

Important: Information about products not manufactured by Apple is provided for information purposes only and does not constitute Apple’s recommendation or endorsement. Please contact the vendor for additional information.

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 30-04-09 16:38

Tak for svaret Benjamin.Hansen.