/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
you see fællestv.
Fra : havhus
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 11-02-09 22:10

Bor i lejlighed, hvor vi har fællestv anlæg fra You see.
Har flere antenneudggange. Ved den ene har vi dig. box samsung.for at modtage dig. tv.og 27 kanaler.
På værelse er der også tv stik her modtager vi kun alm signal idag , men skal der 2 dig box til eller hvad ??
Kan evt købe dig box til at modtage de 4 danske stationer.
Er der nogle forslag.
mvh
havhus

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-02-09 22:13

Sæt et T stik i det dig. stik i stuen og træk en ledning ind på værelset.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 11-02-09 22:39

ja for at se digital tv kræver det 1 box pr. tv

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-02-09 22:40

det kraver pt en box pr tv(kort) hvid du skal have digitalt
mener det er plat og svindel af yousee hæver deres kort gebyr med 100% ringet til kundeservice hvor jeg spurgte hvad jeg fik mere nu når man skal betale mere ? svar INTET med der er jo kommet FLERE KUNDER så det kraver mere så derfor skal du betale 398kr på år minimum for at modtage og se det digitale signal udover at man betaler for fuld pakke? logik