/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows live messenger
Fra : relløm
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 11-02-09 18:55

Hej
Når jeg starter pc'en popper windows live messenger up på skrivebordet, er der nogen der ved hvordan programmet kan slettes, jeg bruger det aldrig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-09 19:01

Du kan måske bruge dette program. Som jeg altid selv kører på en ny windows comp.
http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 11-02-09 20:54

KIg under funktioner, indstillinger og slet flueben under "log på"

så kommer den ikke op når du åbner

Henrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-09 21:10

vil du helst helt af med den så afinstaller i tilføj/fjern programmer

eller

start - kør - kopier dette og sæt ind

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

klik ok - og genstart din maskine

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 13-02-09 08:08

Jeg har nu prøvet alle jeres foreslag, men den eneste måde jeg kunne få windows live messenger til ikke at poppe up var at fjerne mappen i programmer.
Desværre kan jeg ikke give point for jeres foreslag

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-02-09 18:09

Neutraliser den i msconfig og afinstaller den. Kør en regclean.

Husk intet er umuligt, men kan være skide besværligt.

At annullere et spørgsmål, vil skade din troværdighed, så du ikke fremover kan forvente at alle gider svare dig næste gang, møller!
Men det er jo op til dig selv, hvor meget glæde og gavn du vil have af KANDU, så gør som du syntes er bedst.

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 15-02-09 19:36

Citat
rasmus@selsmark.dk

Hej
Det var ikke for at fornærme nogen jeg var bare i tvivl ,kunne ikke se hvem som besvarede mit spørgsmål bedst, sory
Jeg er ikke møller, hvor du har det fra ved jeg ikke??

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 15-02-09 19:39

Hej igen
Undskyld citat rasmus@selsmark skal ikke med, der er sket en fejl da jeg ville kopiere citatet.Det skulle have været citatet fra severino