/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
postmeddelelse
Fra : ure
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 11-02-09 16:45

Når jeg åbner computeren, står der under login feltet. "2 ulæste postmeddelelser".
Jeg selvfølgelig undersøgt om der er mail til mig, det er der ikke.
Er der nogen der kan forklare mig, hvar der menes med det.
ure

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 11-02-09 16:51

Kan du ikke se hvor de ligger? Nogen gange kan du komme til at oprette et svar, som så ligger i kladder.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 11-02-09 16:54

Eller i slettet post

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 11-02-09 17:01

Har selv prøvet det samme, og fandt dengang ud af at den på en måde "sad fast"

Fik det råd at gå ind på din udbyders side, se om du finder den via webmail...

der kan du nok læse den og evt, slette den , så andre også kan komme igennem.

hos mig blokerede en mail også for flere følgende mails.

så ind på webmail med din kode til din mailboks og kigge der

Henrik

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 110 point
Dato : 11-02-09 17:05

Kunne det tænkes, at du har en mappe mere (en konti mere?) du ikke har åben? Prøv at gå ned ad gennem dine mapper og åben dem en efter en, så kan du måske pludselig se , at du har to ulæste poster i en mappe du ikke har åbnet før - det er oven i købet en sandsynlig fejl!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-09 17:10

en meget velkendt situation er at du bruger en messenger og at der for eks der ligger ulæst post - det være i indbakke eller uønsket post

Godkendelse af svar
Fra : ure

Dato : 11-02-09 19:30

Tak for svaret alka.
Jeg havde en konti, som jeg næsten aldrig bruger, der lå ulæste mail, så nu er alt ok. venlig og tak hilsen ure

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-02-09 07:32

Selv tak ure!