/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
excel gør tekst fed ved formel
Fra : snaptil
Vist : 948 gange
100 point
Dato : 10-02-09 15:08

Hejsa
jeg har overtaget et regneark fra en anden. Desværre uden han har noget at fortælle mig hvordan det er bygget op.
Nu er jeg ved at redigere det. Der er nogle felter som "overskrift" og "Total" . Når disse felter står til venstre vil celler til højre blive understreget eller gjort fed. Problemet er at i den celle som der bliver ændret på, ikke står nogen ref. til "overskrift" "total" så er der andre mulige måder hvorpå det kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-02-09 18:23

Har du prøvet at markere hele regnearket, formatere normal tekst og save?

Sker det så fortsat??

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 10-02-09 23:11

tror du misforstår.
jeg ønsker at bruge denne reference model.

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 11-02-09 10:57

Tryk på tasten F5.
Klik på "Speciel".
Afkryds "Betingede formater" og se, om der er bid.

Mvh W.

Kommentar
Fra : elli58

Dato : 11-02-09 21:32

du kan jo markerer feltet og derefter formatteret til fedskrift . enten i bjælken eller højre klik og formatter