/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvilken sang?
Fra : melbit
Vist : 1638 gange
200 point
Dato : 10-02-09 14:18

Hmmmm - På en eller anden måde er jeg kommet til at tænke på nogle ord fra en sang
Det eneste jeg kan huske er "Det støver, det støver, ihh hvor støver".
Så vidt jeg kan gætte mig til, må være noget gammelt et eller andet, måske fra noget børne TV eller????

Jeg er helt på glatis
Hvem mon kan hjælpe mig denne her gang?

Melbit

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 10-02-09 14:20

Ups - glemte vist ordet DET lige efter ihhh hvor.....

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 10-02-09 14:59

Der er en sang fra Bamses billedbog som hedder "Puh - hvor det støver" - måske det er den, du tænker på?

Kommentar
Fra : JRST

Dato : 10-02-09 15:04

Den gættede jeg også på
Den kan høres her:
http://www.youtube.com/watch?v=mt0dY-Xbn2w

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 10-02-09 15:07

Nej desværre er det ikke den Tror den er meget ældre end Bamse og Kylling. Måske fra noget gammel revy? Eller lignende?
Men godt forsøgt

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 200 point
Dato : 10-02-09 15:34

jeg tror det er den der hedder " hvad pokker skal jeg gøre " med john mogensen

han synger noget lignende dette her :

jeg render op og ned af gulvet så det det støver, støver, ihh hvor det støver , hvad pokker skal jeg gøre for at løse den forbanede tekst

hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : melbit

Dato : 10-02-09 16:40

Tak for svaret chicapigen. Det er nemlig lige den jeg tænker på - kan jeg "høre" for mig nu
Tusind mange tak for hjælpen - så kan jeg måske endelig få den ud af systemet

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 10-02-09 17:16

selvtak , jeg kender det godt det med at man har fået en melodi på hjernen men ikke kan huske hvad den hedder