/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fjernelse af program
Fra : klanger
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 10-02-09 09:41

Har på en eller anden måde fået installeret et PDF program, der har navnet Nitro.

Det overtager alt PDF uden egentlig, at virke...!

Har prøvet, at fjerne det på normal vis, men det findes ikke i programmer.

Har snart prøvet på alle måder også med CCleaner, men det kan desværre ikke "se" Nitro

Er der en der har haft problemet eller kan hjælpe?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 10-02-09 09:46

Prøv at installere Nitro igen for derefter at bruge CCleaner på den

Jeg mener at jeg har gjort den efraring at
Tidligere forsøg på at fjerne et program kan gøre at programmer som CCleaner ikke kan se den

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-09 09:56

Nitro har selv et værktøj der skulle kunne fjerne programmet helt. Du kan finde det her http://www.nitropdf.com/kb/article.aspx?id=10144&cNode=7X0L6W

Kommentar
Fra : kj

Dato : 10-02-09 09:56

Tøm alle mapper for Nitro, og reg.cleaner til at fjerne den fra registreringsdatabasen.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 10-02-09 17:20

En mulighed for fjernelse er Revo Uninstaller...
http://www.revouninstaller.com/

Et godt program til at få fjernet alle spor.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 11-02-09 11:43

Tak for svaret stl_s. Og, ja ja hvad bliver man først "blilnd" på.....