/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Counter-Strike ADSL
Fra : olefahnoe
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 30-03-03 18:28

Hej Medhjælper

Jeg vil gerne til at spille CS over nettet!! Men hvor, hvornår og hvordan.
Er der nogen der kan give mig adr. til steder man kan spille???
Hvilken ADSL forbindelse skal jeg ha. Jeg har bestilt 256/256! er det nok????

Forhåbenligt er der nogle der vil hjælpe mig..

Hilsen Ole Fahnøe

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 30-03-03 18:47

Først og fremmest skal du have en orginal version af spillet, da man ikke kan spille over nettet med en crack...

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 30-03-03 18:48

Angående forbilndelsen skulle det være rigeligt...kender een der spiller over nettet med et 56 k modem....

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 30-03-03 19:30

Tak jeg har orginal

med hvor

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 30-03-03 21:11

Jeg har ikke selv prøvet at spille over nettet, så jeg ved faktisk ikke hvordan "man gør"....
Men jeg tror ikke det er så svært...prøv dig frem....bla. ved jeg at der er noget der hedder quick online game (tror jeg nok) ..der skulle man vidst bare komme ind på een eller anden server.....held og lykke...
...men jeg kan da ikke forstå hvorfor der ikke er nogle erfarne "gamer-nørder" der gider at hjælpe dig herinde.

Accepteret svar
Fra : sredna2210

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-03 21:12

....nnåååhhh måske fordi du har stillet spørgsmålet i "foto"....

Kommentar
Fra : loppe15

Dato : 11-05-03 12:35

først går du ind i cs og trykker på"play cs", "internet games" også skal du trykke på opdates eller updates så skal du vente til den er færdig også burde alle severne komme frem.

hvis ikke det virker så i stedetfor at trykke opdates så tryk på filter og lav et kryds ved anti chaet også tryk på "done"
også trykker du på opdates.

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 07-07-03 15:13

Tak for svaret sredna2210.

UPS Men Værsågo

Kommentar
Fra : Henrik10

Dato : 06-11-03 10:42

Det nemmeste er at tilmelde dig på Boomtown.dk - de har en klient du kan installere der kan du også se alle de servere de har.

Dog har Boomtown lige opgraderet til ver. 1.6. steam - hvilket er en helt anden historie - du er velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for yderligere info