/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
rudeglas
Fra : leif1004
Vist : 511 gange
20 point
Dato : 09-02-09 16:54

hvordan maler jeg rudeglas ( vindueglas ) på et maleri

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-02-09 16:56

Med en pensel

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 30 point
Dato : 09-02-09 17:44

Hvis du mener et vindue, man kigger ud eller ind ad, så er det nok blot at male vinduesrammen med sprosser og det hele. Mal først det, der skal ses gennem vinduet og mal så rammen ovenpå. Lav eventuelt et par reflekser med hvidt.
Og når du så er færdig med billedet, giver du "ruderne", og kun dem, et lag blank lak, så det giver en spejleffekt, når man går forbi billedet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-02-09 18:03

besøg et kunstmuseum

Godkendelse af svar
Fra : leif1004

Dato : 09-02-09 18:09

t ak for svaret hvaderikkeibrug.