/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gem skrivebordsopsætning
Fra : winetaster
Vist : 783 gange
50 point
Dato : 09-02-09 13:10

Findes der en hjemmeside, hvor man kan gemme sin skrivebords-opsætning, og genåbne skrivebordet på enhver pc ?

Mvh W.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-02-09 13:12

hvilket styrestystem er det ??
kører du på domæne ??

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 09-02-09 13:13

Hvis du mener remote desktop så prøv www.logmein.com - Det er den bedste opfindelse siden hjulet!

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 09-02-09 13:54

Tak for indlæggene

hvilket styrestystem er det ??

<< det er vist XP

kører du på domæne ??

<<Jeg ved ikke, hvad domæne er

LogMeIn.com ser ok ud, men jeg mener:

Hvis jeg på mit eget skrivebord fx altid har ikoner for www.dmi.dk og 100 andre hjemmesider, kan jeg så gemme disse på en hjemmeside, så jeg kan nøjes med at åbne denne hvorsomhelst ?

Mvh W.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 50 point
Dato : 09-02-09 14:11

Ja, du skal bare din egen hjemmeside hvor du ligger alle dine links.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 09-02-09 14:17

Det kan du bruge LognMeIn til i et vist omfang. Men det er jo ikke muligt at "gemme" dine ikoner på en side, da det jo kræver at de programmer som ikonerne referere til, er fysisk instelleret på den maskine du sidder ved for at kunne anvende dem.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 09-02-09 14:18

Men ellers så gør som DK siger. Lav dig en hjemmeside, med de links du benytter. Selvom det ikke er helt det du sikkert er ude efter.

Godkendelse af svar
Fra : winetaster

Dato : 10-02-09 12:27

Tak for svaret dk, det er fint til min brug...
Mvh W.