/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Knækket overligger.
Fra : Hansen25
Vist : 2807 gange
100 point
Dato : 08-02-09 22:04

Er der nogen der kan huske hvem der sparkede til bolden da overliggeren knækkede, mener det var et frispark, og jeg mener det var en hollænder der sparkede. :)

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 08-02-09 23:59

Peter Lorimersom spillede i Leeds United, i starten af 70'erne i kampen mod Bayern München 1975 med Gerd Müller og Kaiser Franz Beckenbauer.

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 09-02-09 06:34

Hej smokei.
Det kan være du har ret, men er helt sikker på at det er sket engang i `90érne, for jeg kan huske jeg har set det i fjernsynet, så det var ikk lige det jeg ledte efter, desværre.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-02-09 13:12

Jeg har hørt at Ronald Koeman skulle have gjort det men dette kan ikke bekræftes.