/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
rejse planlægger
Fra : gandimand
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 08-02-09 21:08

hej
jeg sidder i øjeblikket i new-york, og skal videre imorgen med bil til niagarafalls,, og jeg ved der findes en super hjemmeside vor man kan skrive sine destinationer ind og så finder den alt man kan se undervejs på sin tur,, men kan ikke huske hva denne side hedder ???? heeeelp :)

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 08-02-09 21:18

Prøv google earth der er en kørevejledning.

Jeg har selv stået og kigget ned på faldene, det er en stor oplevelse. Prøv også Skytower nu du er i Niagra alligevel
vh

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 08-02-09 21:20

det skal jeg helt sikkert prøve ,sad lige og læste om det
:)

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 08-02-09 21:37

Kan det være den her:
http://www.freetrip.com/

Mvh.

Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-09 01:56

Du har måske ikke computeren med i bilen? Jeg ville nok foretrække at købe et godt bilkort, f. eks. Rand McNallys. Rand McNally og andre har også udgivet adskillige bøger om Upstate New York, hvor du an læse om seværdighederne, finde hyggelige bed and breakfast-steder og meget andet hele vejen op langs Hudson River og andre listige steder. Og når du er i gang: HVorfor ikke en afstikker til Catskills? Men USA er så stort et land og så smukt et rejseland, at det fortjener bedre end et pc-program. Så kunne du lige så godt sidde og kiugge på en globvus! Nej, ind i en boghandel: Verdenms bedste boghandel hedder Barnes and Noble og ligger i New York lidt syd for Grand Central.

Kommentar
Fra : gerhard

Dato : 09-02-09 08:34

Hej
Medens du er i Niagara Falls, så bør du afgjort gå ind i IMAX theatre og se filmen om Niagara Falls. Den giver en fantastisk indgang til de kræfter, der er på spil. Men se den helst inden du sejler med båden Maid of the Mist.
Det er på den canadiske side.

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 11-02-09 15:36

Tak for svaret Oldboston. lige hva jeg manglede :)