/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Gemme LINKs i FF
Fra : Line99
Vist : 1047 gange
70 point
Dato : 07-02-09 17:43

I FireFox har jeg åbnet en hel masse hjemmesider/links, lad os sige at det er 35 styks, og jeg har fundet dem i øverste menu, hvor de alle er listet i : History - Show all history - --

Nu kommer spørgsmålet: Findes der en måde, hvor jeg kan gemme alle hjemmeside links fra "Show all history" i et hug i f.eks. en mappe ??

Altså, uden at skulle Bookmark - Bookmark this page, en for en ??

Håber I forstår mit spørgsmål - ellers spørg

Accepteret svar
Fra : tinolarsen

Modtaget 80 point
Dato : 07-02-09 18:14

Mener du kan markere alle under historik med CTRL+a, eller med SHIFT og pil ned.. - du kan så højre klikke op kopiere..

Herefter går du ned under bogmærke mappan og højre klikker på den, så kan du vælge indsæt..

prøv om det fungere for dig..

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 07-02-09 18:32

Det er nok ikke det, som du mener...
Men her er en smart måde at gemme bogmærker på i Bogmærkelinien:

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/4072

Syntes den er "u-undværlig"

MvH
JR

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-02-09 19:39

Nu har jeg prøvet at følge jeres anvisninger og tinolarsen du fik det til at virke for mig - ok, jeg oprettede lige en ny mappe til formålet, men ellers var det svar på mit spørgsmål - mange tak

JørnRudolph
jeg har også prøvet at installere den addon som du linker til, men jeg kan ikke se hvad den gør

Min FFox er version Firefox/3.0.5, og den du linker til ser ud til at fungere med versionerne: Firefox: 1.5 – 3.0.* (hvad stjernen skal betyde ved jeg ikke)

Tror du at jeg gør noget forkert, eller mon den ikke passer til min FF ? Den ser ud til at installere og beder om at få lov til at genstarte FF, men jeg kan ikke se at der er "sket" noget som helst med min FF

PS. er meget glad for at du kommer med gode ideer

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 07-02-09 22:27

Tak for svaret tinolarsen. Herligt at det nu kører tak

Kommentar
Fra : Jørn-Rudolph

Dato : 08-02-09 07:59

Godt du fandt ud af det, Line99

Dén dér "Smart Bookmark" gør det, at den gemmer bogmærker i bogmærke-linien.
(Uden tekst, hvis man vil have det) og der kan vel være ca. 40 mærker i en linie.

MvH
JR

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 08-02-09 12:11

Jørn-Rudolph, det lød også smart nok, men problemet var at den på min FF slet intet gjorde der skete simpelthen intet, og så var det jeg tænkte at det måske var fordi den ikke passede i versionsnummeret med min FF Men jeg var meget glad for dit forslag, det er fint at få mange vinkler på en sag

Kommentar
Fra : Jørn-Rudolph

Dato : 08-02-09 15:56

Ad-Onset virker i 3.0.6 (og har gjort det i versionerne fra omkring 2.0).

Har altid brugt det, og synes det er "et must", nu hvor man er vandt til det.

Men man kan jo ikke bogmærke "i ét hug, som du efterlste, man skal f.eks markere med Ctrl+D.

Eller bruge stjernen i linien, eller "Bogmærk denne side" under bogmærker.

Hej
Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : Jørn-Rudolph

Dato : 08-02-09 15:57

der skulle stå efterlyste, naturligvis