/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
AVI med forskudt lyd??
Fra : xhund
Vist : 741 gange
50 point
Dato : 30-03-03 14:01

Jeg har tidligere fået hjælp herinde til at finde codecs, så jeg kunne få lyd på downloadede avi-filer. Men når jeg spiler filerne er lyden forskudt, altså stemmerne passer ikke til læbernes bevægelse. Jeg har morgan multimedia codec, morgan multimedia LSI og morgan multimedia M-JPEG2000 kørende.
Er der nogen der ved, hvad der kan være galt?
mvh

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 30-03-03 14:21

Er det kun 1 film der er tale om....eller er det flere, det kunne nemli sagtens være filmen det er galt med

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 30-03-03 14:28

1) Det kan være de nuværende codecs du har, som er skyld i det
2) Det kan være afspilleren det er galt med....windows media player er det ringeste gang l..t Men et program som zoomplayer http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/zoom_player.html er genial

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-03-03 17:56

ja det kan nemt være dit codecs skyld

der mange forskellige codec pakker som er rigtig gode f.eks Nimo codecpack eller SLD-codepack der skulle være de forskellige koder som de fleste divx film kræver. og som uffe siger ja så er Wmedieplayer ikke ret god jeg hávde 2 filer som i længe ikke kun afspille først troede jeg at det var codecet's skyld med da jeg så så den på en bærebar med med samme codec men med Win 2000 troede jeg at det kunne være xp der ikke kunne køre dem men så hentede jeg real one player da jeg skulle bruge det til at se online krig på. og der kunne jeg så se de længe ventede filer..

Held og lykke

Mvh

Solgaard