/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
DXT1
Fra : Keyvan2002
Vist : 690 gange
30 point
Dato : 30-03-03 13:53

jeg har prøvet at spille Raven Shield Multiplayer Demo, men jeg få dette meddelse hele tiden. " Your video card does not support the following feature: DXT1 ",er det nogen ved hvorfor jeg få den og hvad jeg skal gør?

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 40 point
Dato : 30-03-03 14:01

1) Det kunne hjælpe at have nyeste DirectX
2) Det kunne hjælpe at have nyeste driver til grafik-kort

Hvilket grafikkort har du og hvilke versioner har du af ovenstående

Du kan også checke dine indstillinger under directX ved at vælge start --> kør --> dxdiag

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 30-03-03 14:09

Men det er åbenbart noget komprimeret textures

Der står her: http://www.raven-shield.nl/nieuws/item/4032/
DXT1 is a compression standard for textures. You video card must support this texture compression to be able to run Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. Old video card do not support the DXT1 compression.

Så der er sikkert ikke meget at gøre hvis opdatering af DirectX og driver til grafik-kort ikke virker

Godkendelse af svar
Fra : Keyvan2002

Dato : 14-01-04 21:37

Tak for svaret Uffe29.