/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
msn messenger
Fra : Brommi
Vist : 847 gange
100 point
Dato : 07-02-09 02:34

Hej allesammen

Jeg har et mindre problem med min bærbare HP computer som jeg tror/håber folk herinde kan hjælpe mig med at løse.. :)

Jeg bruger ligesom stort set alle andre også msn
Hvis msn er startet og jeg efterfølgende lukker låget på den bærbare kan jeg ikke starte det igen efter jeg åbner låget igen..

Hvis jeg vil starte msn skal jeg enten.. genstarte computeren eller. lukke "msnmsg.exe" processen manuelt.
Jeg bruger version 2008 8.5.1302.1018 som jeg har hentet fra msn.com... så vidt jeg ved er det den nyeste. geninstallation hjælper ikke på problemet.

what to do.. oh what to do?

->Brommi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-02-09 02:52

Jeg gætter på at du skal i Strømstyring og redigere hvad din computer skal gør, når du lukker låget, hvis du sætter den til at gå i dvale, så burde msn automatisk være der igen, men er logget af, du kan så bare logge på igen med et enkelt klik

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 07-02-09 03:21

Jeg kan vælge imellem slumre / gør intet / sluk computeren... og den står på slumre..

Når jeg åbner låget skal jeg som o.v.n siger logge ind... bruger foresten windows vista

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 09-02-09 13:34

Sæt den til "gør intet"

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 10-02-09 07:58

at sættte den til "gør intet" løser jo ikke rigtig problemet