/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af Pc uden styresystem
Fra : mazda929
Vist : 1566 gange
50 point
Dato : 07-02-09 01:54

Hej
Jeg står for at skulle købe ny Pc. Jeg har set en med 6GB Ram og èn Terrabite Harddisk og alt hvad der hører dertil, så er det at jeg ville høre om der er nogen som ved hvor man kan få en maskine uden styresystem. ( 0 Vista til mig )
Mazda929

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 07-02-09 02:11

Citat
Jeg har set en med 6GB Ram
hvad vil du med alle disse RAM ? Det er vist kun Vista som understøtter så meget, men se her der er mulighed for selv at konfigurere og undlade at købe styresystem med: http://computerland.dk/product-config.asp?id=1311
det er kun et eksempel, med lidt søgning kan du godt finde computere uden styresystem, bare se under dem du selv kan konfigure

Godkendelse af svar
Fra : mazda929

Dato : 07-02-09 02:20

Tak for svaret o.v.n..
Du har ret, jeg kører XP og det understøtter kun op til 4GB. Men ret god side du der anbefalede, så den vil jeg kigge nærmere på. Tak og godnat
Mazda929

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-02-09 02:23

Fornuftigt, så slipper Du for alt det recovery-junk og kan selv vælge programmer.

http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=757

Her kan Du konfigurere efter eget ønske. Der er altid computere på tilbud, men næsten alle mangler lige en-eller-anden ekstra god hardwaredims, såsom et bedre grafikkort eller noget simpelt som lydlæse blæsere.

Køber Du en mærkevarecomputer og sletter hele harddisken for at slippe af med Vista....hvad mange gør for prisens skyld........skal Du være opmærksom på at der kan blive problemer med at finde XP-drivere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-02-09 02:24

Selv tak, undersøg også mulighederne hos Føniks Computer: http://fcomputer.dk/index.php?show=menu&menuid=408