/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
så kører kandu.dk :-)
Fra : Uffe29
Vist : 385 gange
1 point
Dato : 30-03-03 13:44

nogen der ved hvad der har været galt.....og om det kan ske igen ??

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 11 point
Dato : 30-03-03 13:58

Øh - var det kandu. Jeg har splittet min maskine ad, men det hjalp ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-03-03 14:15

Hej Uffe,

tja... det er vel som sædvanligt Kandu der har haft lidt problemer... og så ikke ka' finde ud af at sende en mail om det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-03-03 15:02

Jeg har netop sendt en mail til kandu og spurgt.
Når svaret kommer, skal jeg nok lade det gå videre,
så alle kan få glæde af det.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 30-03-03 15:12

jeg får heller ingen mails....gør i det

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-03-03 15:28

Nej, slet ikke.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-03-03 16:28

nope... no mails... det køre rigtigt for dem...

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 30-03-03 17:24

"kandu.dk" har været lukket siden Lørdag aften. Jeg prøved lykkken nu, og kom sørme ind på siten.
Alligevel har jeg intet information modtaget, om at deres server (el.a) var nede... ikke og .....så en disse.....
KANDU i KANVEL gøre bedre.....???

Laurenzio

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-03-03 17:36

Ingen mail's om jeres indlæg heller.
Emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-03-03 18:00

næ jeg har heller ingen mails modtaget heller ikke om dette indlæg selv om jeg abonnere på kandu spørgsmål så det er nok ikke helt oppe at køre endnu..

Solgaard

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 30-03-03 18:18

KANDU burde ændre navn til KANIK

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-03-03 19:37

såå fik jeg langt om længe mail om dette indlæg..

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-03-03 19:42

Hej Solgaard,

så er du mere heldig end mig... jeg har stadigvæk ikke fået nogle...

damn... så kommer min mailbox snart til at ligne Bagdad som den har gjort de andre gange hvor deres mailsystem har været nede...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : technet

Dato : 30-03-03 19:44

vil det sige at i kun køre efter denne site ??
der er sg da andre ting at lave end kandu ....
men så vil jeg lige sige at jeg modtager mail fra kandu og det er ca 1-4 dage efter at jeg sender mail til dem
men hvordan skriver man en mail der vil have svar ?????
simpelt- pænt og høflig, og forståligt
husk det er jo kun mennesker der sider bag , og det er jo bare en ganske almindelig mand som har stillet (en) af sine pcér tilrådighed og hvad betyder det at det er væk lige en dag eller 4 timmer ?? ( ingenting ,, måske mistet point )

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 30-03-03 19:55

technet,
Det betyder da meger, Især hvis du har et spørgsmål ude at flyve som kræver hurtig hjælp.
Personer bag projektet....jaaa... men hvis de ikke kan magte opgaven burde de la` vær...dette er immervæk et diskutionsforum hvor spørgsmål kræver svar.

Laurenzio

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-03-03 20:08

Hej Technet,

laver mange andre ting...

men synes stadigvæk at det er iriterende når kandu's mailsystem går ned, idet når den kommer op og køre igen, betyder det som regel en mailbombning af min mailbox...

men derudover har kandu også været nede en del gange de sidste ar måneder... de ku' idet mindste vise lidt service og så udsende en mail hvornår de evt. piller serveren ned, og hvornår den er oppe og kører igen... de ka' jo godt finde ud af at sende en mail omkring "husk nu er det præmie tid i morgen" (eller noget i den stil) dagen før der bliver trukket lod... så virker det bare lidt irriterende de ikke ka' sende en mail om det andet... bare en tanke...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 30-03-03 20:39

nu bliver jeg tæppebombet...luker og 11 point til emesen

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 30-03-03 20:40

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-03-03 20:49

strarup--

Ja de vælter også ind hos mig nu...!

Solgaard

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 30-03-03 20:52

Hej alle og især Kandu!

Det er s.... irreterende med alle de nedbrud; Men OK det bevirker bare at Kandu taber nogle brugere som ikke vil og kan blive ved med at være tålmodige og sige til sig selv hver gang - OK i morgen bliver det bedre

Det kan da godt være, at Kandu har svært ved at advisere nedbrud; men Kandu - I kan måske have et mail-kartotek på en anden maskine (der ikke behøvede, at være 100% up to date; men måske bare være opdateret med 1 -7 dage bagud m.h.t. til nye brugere); men jo mere opdateret jo bedre.

Ved eventuelle fremtidige nedbrud, så kunne I jo henvise til denne server med om Kandu p.t. er nede og forventes at være klar igen på det og det tidspunkt og I kunne jo også evt. også sende mail ud til dem der prøver at komme på.

Men, at man ikke kan komme på i flere timer og eller dage og uden besked - det er s.. da for dårligt

Med håb om snarlig bedring og

mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-03-03 20:58

Hjælp jeg er blevet spam'ed der er en milion mail's
Emesen.