/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
.avi + .srt til dvd?
Fra : toby-a
Vist : 1198 gange
40 point
Dato : 06-02-09 21:56

Hey.

Jeg ville spørge om der er noget der kender et program hvor man både kan brænde en .avi (film-fil), og en .srt (undertekst-fil) over på en dvd? altså sådan at de begge to starter samtidigt, så underteksterne hænger sammen med filmen.

på forhånd tak.

mvh.
tobias andersen.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 06-02-09 22:20

Convertxtodvd

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 06-02-09 22:58

mener også dvdsanta kan (?)

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 40 point
Dato : 07-02-09 11:00

ConvertXtoDVD

http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/?ap=avangate&aid=2202

Indsætter bare din Avi fil (film) + undertekst (srt) i programmet.... Nemt og lige til at gå til....
Du kan indsætte 3 film hvis du vil det, men jo flere film du indsætter desto ringer bliver kvaliteten.

Godkendelse af svar
Fra : toby-a

Dato : 07-02-09 12:03

Tak for svaret McBobo.