/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Yousee WebTV
Fra : bimbobo2
Vist : 1085 gange
100 point
Dato : 06-02-09 20:51

Hej,
jeg har Yousee bredånd.. adgang til Mucic PLay, WebDisk og Web TV (4 kanalar er med i prisen..)
Når jeg logger ind i WebTv kommer der en fejl DRM1.Webtv.Yousee.dk og jeg kan ikke længere se TV som jeg kunne de andre dage.
Alt andet virker fint... Jeg har tjekket Windows Media Player settings og virker også OK med alt andet fra Yousee Play osv..
Supporten kunne ikke hjælpe.. De forslår at reinstallere WMP11... men det kan man ikke i Vista og ved ikke engang om det hjælper...
Hvad skal jeg gøre.... det er føsrt started i dag.
Mvh

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 06-02-09 21:45

Jeg har haft samme problem.
Sluk for strømmen På kontakten ca 1 min og tænd igen,

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-02-09 04:22

DRM1 license og det skal du downloade og installere på din pc. ved ikke men hvos du har adgang til tdc play kan du downloade det der yousee bør også have det liggende til download men det er jo heller ikke andet ind klovn og klovn der sidder hos yousee support

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 07-02-09 09:31

Som jeg regnede det med.. fejlen er hos dem...lige pludselig virkede skidtet igen efte få timer...
Men.. nu er klagen til Yousee sendt
Jeg annullerer spørgsmål..
Tak for svarene

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2

Dato : 07-02-09 09:32

Jeg annullerer spørgsmål..