/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reklame på tv3?
Fra : annekrine
Vist : 796 gange
50 point
Dato : 06-02-09 20:13

Uha - er der mon en der kan være mig behjælpelig med at finde titel og kunstner til nummeret fra en reklame der kører lige nu, for en ny sæson af idols på tv3..??

På forhånd tak

MVH Anne Katrine

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 06-02-09 20:24

Hej AK :)

Tjek lige denne side http://yndlingsreklamer.dk/index.php der tror jeg du kan finde dit svar

Kommentar
Fra : annekrine

Dato : 06-02-09 20:31

Tak :) Jeg kigger og kigger derinde - men synes ikke jeg kan finde ud af at lave et indlæg om det?

Uha - det nager mig med den sang - den er så god - så vil næsten gøre alt for det ;)

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 06-02-09 20:56

Nu har jeg ikke lige set reklamen, men denne her har de tit spillet i selv programmet..

http://www.youtube.com/watch?v=9Orgpq64kjc

Kommentar
Fra : annekrine

Dato : 06-02-09 21:01

det er ikke den :) Men den er nu meget sød ... Ellers sødt af dig... Noget af teksten i om omkvædet lyder vist nok .. "you know that I could be somebody..."

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 50 point
Dato : 07-02-09 01:18

Har ikke set reklamen, men det kan ikke være Kings Of Leon der i sangen "Use Somebody" synger: "You know that i could use somebody" ?

http://www.youtube.com/watch?v=qleENy0shck

Godkendelse af svar
Fra : annekrine

Dato : 07-02-09 02:28

Tak for svaret Moggi.

Det var nemlig LIGE præcis den :) Uh - du har reddet min weekend.. Tusind for det :)

MVH
Anne Katrine