/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Til o.v.n.
Fra : bentjuul
Vist : 570 gange
500 point
Dato : 06-02-09 16:37

Du får lige ***** for dette tip http://kandu.dk/tip19173.aspx det burde du allerede have fået for tippet selvom det skulle være 10 år gammelt, så er det stadig et godt tip.

Jeg kendte det ikke så stor tak for det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-09 18:38

Du har åbenbart aldrig haft brug for skabeloner - så ville office SELV have foreslået dig hvor de kunne hentes

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-02-09 18:54

Refi bare fordi det er et par år gammelt og IKKE giveawayoftheday kan det jo godt tåle at blive gentaget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-09 19:06

Ja da - det har jeg sandelig heller ikke sagt....

Tippet er da brugbart....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-02-09 19:06

pve >helt enig - giveawayoftheday kan ikke bruges som tip - fordi det holder kun op til 24 timer, så efter 1 døgn er det ubrugeligt. Det kan ikke gentages som o.v.n.'s tip som er brugbart i mere end 10 år efter det er set første gang.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-02-09 19:09

Citat
Tippet er da brugbart....
- hold da op, og du gav de hele 2 stjerner, det er jo en mere end brugbart. Du må håbe at folk ikke fremover giver giveawayoftheday samme behandling

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-09 19:13

Næh - hvorfor.....

Fejlen er jo NETOP at stjerner IKKE gives som de burde - læs teksten ud for stjernerne....

5****** skulle jo være noget HELT EXTRAORDINÆRT

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-02-09 21:16

bentjuul godt at du fejrer OVN, han er en virkeligt en knag til at give god hjælp

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 07-02-09 00:05

Hehe jeg sidder og bliver helt over al den ros, jeg stødte tilfældig på siden og tænkte den måske kunne bruges, selv bruger jeg OpenOffice og der kan disse skabeloner ikke bruges.
Men der er så meget andet godt med Ubuntu og OpenOffice God weekend

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 07-02-09 00:22

Tak for svaret o.v.n.. Det var et rigtig godt tip............tak for det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-02-09 00:27

Tak jeg er glad for at mange kan bruge tippet og skabelonerne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-02-09 00:49

Det er jo et tip der følger programudviklingen, så det vil kunne bruges i mange år. og kan tåle at blive gentaget hvert år.
Der vil fortsat være mange og specielt nye brugere der ikke kender det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-02-09 00:54

Det var nemlig lige min tanke med tippet, at nye brugere ikke kendte til de muligheder, jeg vidste ikke at MS Office selv kunne foreslå disse skabeloner