/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik
Fra : billekop
Vist : 391 gange
15 point
Dato : 06-02-09 16:10

hej.
jeg har et mega problem:)
jeg har set en vildt god musikvideo på mtv, og ville så gerne hører den igen. Men jeg kan ikke huske hvad den heddder.
Det eneste jeg kan huske at musik videoen starter med en mørk, der sidder i en stol foran et fjernsyn. pPudselig begynder musikken at starte og han bliver blæst tilbage.
Der er også en dame der synger den. Hun har har lyst hår.
Det er en engelsk sang

kan nogle hjælpe mig.

Kommentar
Fra : billekop

Dato : 06-02-09 16:11

please hjælp mig:(

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-09 16:53

Prøv at kikke på denne side

http://yndlingsreklamer.dk/index.php

Hvis det er en ny reklame, er det ikke sikkert der er hjælp at hente endnu, men du kan da selv spørge derinde

Velkommen til kandu

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 06-02-09 16:57

Det er P. Diddy feat Christina Aguilera...mener den hedder Tell ME

http://musicremedy.com/p/P_Diddy/videos/Tell_Me_feat_Christina_Aguilera-7988.html

Kommentar
Fra : billekop

Dato : 06-02-09 17:03

MANGE TAK SP4NKER.
det var den jeg mente:)

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 25 point
Dato : 06-02-09 17:07

no problem)

Godkendelse af svar
Fra : billekop

Dato : 06-02-09 17:09

Tak for svaret sp4nker.