/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook.
Fra : preb1944
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 06-02-09 11:26

Hej.
Et spørgsmål om facebook.
på min Profil i facebook.Står over oplysninger og under billed. Rediger min profil.Andre har 3 linier
Øverst Vis billed af XXX
send XXX en besked
prik til XXX
hvordan får jeg det frem istedet for rediger min profil (hvor jeg selv kan skrive )
Evt. tak hilsen Preben

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-02-09 11:30

Der er jo forskel på om du kigger på din egen profil og på andres, du har naturligvis ikke samme rettigheder til at redigere når du kigger på de andre, men når andre kigger på din vil den se ud som når du kigger på andre

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 06-02-09 11:48

Tak for svaret, Har prøvet at se hos andre men den øverste linie
Vis billed af XXX (og i parentes antal af billeder) kommer ikke frem.
Skulle jeg have trykket på noget da jeg sætte billederne ind. ?
Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-09 11:59

det er kun billeder man er tagget på der vises i parantes - hvis du tagger dig selv burde det derfor komme frem

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 06-02-09 12:13

Tak for svaret jomfruane,men hvordan tagger man billedet ?
hilsen Preben

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-02-09 12:38

Nederst på siden til højre står der Hjælp tryk på den og du vil kunne finde svar på næsten alt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-02-09 13:20

Har du ikke set tekst TV, de skriver at facebook er begyndt at sælge oplysninger om brugerne.
Ja de skal vel også tjene penge i disse krisetider.

Men pas på hvad i lægger ud af oplysninger.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 06-02-09 13:24

Tak for svaret jomfruane.