/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Nav 101 Navigation Smart2go
Fra : kimsdk
Vist : 622 gange
500 point
Dato : 06-02-09 08:30

Nogen der ved hvor man får opdateret sit Europakort fra (NAV 101 med Audiovox cd/radio) fra Smart2go.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-09 09:39

Det opdaterer vel sig selv løbende....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-02-09 10:14
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-02-09 10:16

Når du har åbnet siden, skal du klikke videre til hvor der står "4 kundevurdering" o.s.v. søge til du fåren mening.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 06-02-09 12:08

refi: Opdaterer ikke sig selv, da det på SD-kort.

stilkene: Det er nøjagtigt sådan et system, hedder bare ikke Jensen. Det laves med flere forskellige navne på, men lige nøjagtigt Jensen, det er fra USA og de har kun kort over USA og Canada.

Mit er lavet Smart2go, tidligere G5, i Tyskland. Her kan jeg ikke finde opdateringer, endda heller ikke grundkortet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-09 13:11

Citat
refi: Opdaterer ikke sig selv, da det på SD-kort.

Derfor tror jeg stadig det "finder" opdateringer løbende (hvis de findes)....

Lidt det samme som mobiltelefoner med gpsantenne....

Umiddelbart findes der ikke nogen form for opdatering til hverken download eller køb.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-09 13:12

PS...

Der er heller ikke opdateringer til de amerikanske kort - så det er ikke der "hunden" ligger begravet...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-02-09 13:21

Var det ikke en mulighed at anskaffe sig et SD-kort nr 2, og prøve at downloade et kort der er beregnet til mobiltelefoner, og se om det duede. Fordi jeg siger nr. 2 kort, det er selvfølgelig for ikke at ødelægge installationen på det ordinære kort, hvis ikke det due`r.
http://www.pocketfreak.dk/?p=798

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 06-02-09 13:26

Ja, man kunne jo godt prøve med et andet nav-program, det kan måske blive nødvendigt.