/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Brev fra Banken/ må de det
Fra : sokoban
Vist : 569 gange
15 point
Dato : 05-02-09 22:49

Må Banker henvende sig PR MAIL: MERE ELLER MINDRE PERSONLIGT.

når man har frabedt sig denne form for kommukation.
Tænker på, at jeg afmeldt ALT, hvad der går over nettet.

Citat
Og for dem vil vide hvorfor__

FORDI JEG HAR FRABEDT MIG DET:::
OG SAT KRYDS UD FOR PAPIRER/ TILSENDES.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 05-02-09 22:50

Citat
kommunikation

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-02-09 22:54

Ja det må de for det du har frameldt, det er elektroniske indbetalingskort, kontooversigter o.s.v. Men du kan ikke på nettet framelde henvendelser fra banken, det skal du gøre i banken. I hvert fald i min bank.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 05-02-09 23:11

det er en dårlig ide at hvis banker henvender sig pr. e-mail, da der er fuskere der sender mails der udgiver sig for banken, for at få oplysninger, så de kan tømme kontoen. Min bank har aldrig henvendt sig pr. e-mail, uden jeg har haft en telefonisk aftale om, at de skal sende noget til mig pr. e-mail

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 05-02-09 23:36

Den er FRAMELDT også___SÅ???

Citat
det er en dårlig ide at hvis banker henvender sig pr. e-mail, da der er fuskere der sender mails der udgiver sig for banken, for at få oplysninger, så de kan tømme kontoen. Min bank har aldrig henvendt sig pr. e-mail, uden jeg har haft en telefonisk aftale om, at de skal sende noget til mig pr. e-mail

Svarer NORMALT/ aldrig på disse mail, MEN det lød meget hastende.
OG VAR DET_ for Banken........
Og adressen passede, men svaret blev sendt gennem netbank.
Så må de JO RODE videre med eventuelle fejl- mails

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 05-02-09 23:37

BTW: har ikke TLF, så
Og det ved de udmærket GODT

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 25 point
Dato : 05-02-09 23:42

Så har du selv givet svaret så kan de ikke ringe til dig

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-02-09 00:17

Citat
Må Banker henvende sig PR MAIL: MERE ELLER MINDRE PERSONLIGT.

FER-BOTEN?

Ellers kunne det jo opfattes som SPAM, eller person forfølgelse.
Og skulle anmeldes..

Giver den videre til MISTER Director:

Godkendelse af svar
Fra : sokoban