/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
freepaq
Fra : PARKENSS
Vist : 2328 gange
500 point
Dato : 29-03-03 13:29

Hej

Er der nogen her i Forummet der har erfaringer med
http://www.freepaq.dk/ ?? Synes det lyder rigtig billigt på grundlag af den ubegrænsede plads de tilbyder.

Gode som dårlige erfaringer søges.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-03-03 13:37

Hej PARKENSS
Jeg har ikke den personlige erfaring med dem, men har tit set at folk hopper væk, samt at der er diverse problemer.
Et kig på overskrifterne her http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=freepaq siger en del om de problemer der er/har været, og der er oprettet hade-sider http://www.skodpaq.subnet.dk/ om dem

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-03-03 13:41

http://www.eksperten.dk/spm/99270
Står der også:

freepaq har en af de dårligste optider i DK!
JeppoNet.dk har en optid på 99.9 procent samt en kanongod service, hvorimod freepaq ikke engang har hverken tal eller kan sætte garanti på optiden og der findes intet der hedder kundeservice hos freepaq!
Flere og webhotelsudbydere er desværre også ved at komme ned på et plan hvor kundeservicen er bedre i den lokale bilka, og derfor vil jeg råde dig til at forespørge om hvilken service du får hos de forskellige udbydere!

Udbydere som jeg ikke vil anbefale er:

www.dataweb.dk
www.digiweb.dk
www.subnet.dk
www.freepaq.dk
www.pishans.dk
www.netttonet.dk
www.webhosting.dk

er der nogle som deler andre meninger om de nævnte websites er jeg ikke interesseret i at høre dem! Jeg går ud fra fire ting ved en udbyder: Prisen, tjenester, servicen og optiden!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-03-03 13:48
Kommentar
Fra : strarup

Dato : 29-03-03 15:32

Hej Parkenss,

jeg har heller ikke hørt særligt godt om Freepaq... den gang jeg studerede var der et par stykker fra klassen der havde hjemmesider der, men det holdt de op med, grundet en del af de ting som uffe også nævner...

og det de reklamere med at de er danmarks billigste ka' så diskuteres... selvfølgelig hvis man ser i betragtning af de skriver ubegrænset plads... jeg tvivler dog på at man ka' få lov til at hoste flere gigabytes... men det ku' da være man sku' ta' dem på ordet og lave en del videotutorials...

jeg er medlem hos en computerklub som har hjemeside hos cliche.dk... hos Cliche ka' du ikke få ubegrænset plads, men 100 Mb plads til 20,- kr. i måneden... der har ikke været de store problemer hos dem... såvidt jeg har kunnet forstå på dem som har hjemmeside hos dem... -->
http://www.cliche.dk

men det ser jo ud til at de er ved at lave nogle ændringer hos Freepaq... så det ka' da være det begynder at gå i den rigtige retning...
nu ved jeg så ikke lige hvilke krav du har til hosting af hjemmeside... sådan som hva' det ska' understøtte (ASP, Php osv)... hvor meget plads du har brug for og i den dur...

har du evt. prøvet at spørge Zonker om det?

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 500 point
Dato : 29-03-03 15:59

Hej igen,

de kommentare jeg har hørt om freepaq... er til deres gamle freepaq hosting service... -->
http://old.freepaq.dk/index.asp

så hvordan det nye kører ku' jo være bedre... umiddelbart ser ud som om de også har sløfet den irriterende bar, som man blev udsat for når man besøgte en side som var hostet hos Freepaq... det ser jeg som et stort plus i deres favør...

som de skrive på deres hjemmesider skriver de at de har haft lidt problemer... men om det er vedblivende eller det er en slags startproblemer ved jeg ikke... jo mere jeg har kukkeluret rundt omkring det.. jo mere positivt overrasket er jeg blevet... så umiddelbart ka' det det er gået hen og blevet et godt sted at få hostet sin hjemmeside... men jeg ved det ikke...

men de skriver et sted på en af de følgende sider...
[citat]
Da Freepaq er en hjemmesideservice og ikke en downloadservice, er der en båndbreddebegrænsning på 8Mb til alle downloads hos Freepaq
[/code]

umiddelbart ka' det ku' hen og blive en hemsko... hvis de med det de skriver at der kun er 8 Mbit til deling af alle... f.eks. har christiansborg en 2 Mbit linje... og der sku' ikke andet en 16 personer som så Big Brother over nettet til at sørge for at der hverken du komme trafik til eller fra Christianborgs net...

så hvis det er 8 Mbit til deling... og der er en del hjemmesider som bliver hostet og der samtidig er en del folk som samtidig ser på disse hjemmesider... tja... så ka' det evt. muligvis blive et problem... for andre som vil i kontakt med sider som ligger hos Freepaq... men som sagt det kommer selvfølgelig an på hva' de mener med det de har skrevet...

men til sammenligning har Cliche.dk en 155 Mbit linje... jeg vil gætte på at det er for at sådanne problemer ska' opstå...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 29-03-03 16:04

damn... der er gået microsux i tastaturet... søger ny staveplade...

der sku' ha' stået... -->
umiddelbart ka' det gå hen og blive en hemsko... hvis de med det de skriver, at der kun er 8 Mbit til deling af alle... f.eks. har christiansborg en 2 Mbit linje... og der sku' ikke andet en 16 personer som så Big Brother over nettet til at sørge for at der hverken ku' komme trafik til eller fra Christianborgs net...

.....

men til sammenligning har Cliche.dk en 155 Mbit linje... jeg vil gætte på, at det er for at undgå sådanne problemer ska' opstå...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-03-03 16:12

http://webhotel.find-webhotel.dk/ er faktisk lidt smart..... men brug søgefunktionen under avanceret søgning

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-03-03 16:34

Jeg benytter også cliche.dk. Min korte erfaring: Billigt og godt.

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 30-03-03 15:55

Hej med jer

må jeg ikke som den eneste kommme med
et positivt indlæg om Freepaq

jeg har nu hostet min side www.pepsimax.dk
hos freepaq UDEN de mindste problemmer

Deres DANSKE webmail fungerer og helt i top

mvh

Pepsimax
http://www.pepsimax.dk

Kommentar
Fra : plys

Dato : 30-03-03 19:46

pepsimax>>>> Ved du så noget omkring det Starup er inde på, om det er 8 Mbit til deling eller ???

Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 30-03-03 21:05

Hej igen

dette er lånt fra www.freepaq.dk hjemme side

Fri trafik
Der er ingen begrænsninger på hvor meget trafik dit site må trække gennem vores web-servere. Vi har i øjeblikket en 34mB forbindelse at gøre godt med. Da vi vil servicere hjemmesider og ikke downloads, er der dog en båndbreddebegrænsning på 8megabit til downloadbare filer fra folks sites.

mvh

Pepsimax

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-03-03 21:14

Tak for svaret strarup.