/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Point hos kandu
Fra : FrejaFlop
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 05-02-09 10:54

Hej -jeg er ikke så skrap til pointsystemet hos kandu. Jeg er selv blot alm. bruger. Men en anden kandubruger har accepteret mig svar og der står at jeg det er 500 point værd. Hvorfor kan jeg ikke se at jeg har fået de 500 piont. Mit point tal er stadig 160 som det har været de sidste par dage.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-09 10:56

Som almindelig bruger kan du ikke optjene "superpoint" Derfor

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 05-02-09 10:56

Elementært FrejaFlop - du skal være superbruger for at deltage i pointræset

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-02-09 10:57

Læs om pointsystemet her

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-02-09 11:18

Pointene betyder heller ikke noget. Du skal være glade for at du har hjulpet en anden person, men mange går meget op i at få point. Det gælder om at hjælpe hinanden.

hawaii7

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 05-02-09 11:21

Du har så ganske ret hawaii - men det er reelt ikke, det FrejaFlop spørger om.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 05-02-09 11:24

Tak for svaret ans. Fint nok - men så kan jeg jo glæde mig over at jeg kunne give sådan et flot svar til så mange point - selvom jeg ikke får pointene.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-02-09 11:27

Selv tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-09 11:31

Men du kan da godt se dine "optjente" point.

Klik på dit brugernavn > fanen historik > besvarede > så kandu se dine fine point.