/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tester til trailerstik
Fra : kjde
Vist : 2145 gange
100 point
Dato : 04-02-09 20:58

Hej

Jeg søger en tester til stikket/lygterne på en alm biltrailer, så ikke jeg behøver at sætte traileren til bilens stik, men kan aflæse det via testeren.

Den skal være simpel og på batteri.

Kd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-09 21:09
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-02-09 22:38

Enganske almindelig lygtebom, som bruges hvis du alligevel skal ud at køre med cykel eller lignende på trækket. Jeg har i sin tid købt min ved Harald Nyborg, eller Biltema,

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-02-09 16:19

Du kan e her.: http://www.wuerth.dk/produktinfo/Products.aspx?searchword=077212%20755061%20%20%20%201&request=0

Men det findes en lille en som ser ud som en lommelygte og som er ca. 10 cm. lang som du setter ind i stikket og så er det lysdioder, men ingen ledning, så det må være 2 mand for at se bremselys..Men jeg ved ikke hvem der sælger dem.
alimak

Kommentar
Fra : rocoolsen

Dato : 06-02-09 15:30

Ville nok foretrække lygtebom, da den viser om stelforbindelse etc, er Ok da den har det rigtige
forbrug og at man kan se den inde fra bilen

Kommentar
Fra : rocoolsen

Dato : 06-02-09 15:39

Sorry, så nu at det var traileren du mente. Lavede selv en engang med et lille batteri, anhængerstik med strøm til alle pærer (med dioder imellem for at undgå returstrøm) og afbryder til stoplys.