/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Teori cd virker ikke med vista
Fra : kbisgaard
Vist : 1096 gange
100 point
Dato : 03-02-09 18:35

Hej alle

Jeg er ved at tage kørekort, og har selvfølgelig fået en teori cd til at øve med.
Men denne cd virker åbenbart ikke på vista pcer Og jeg har ikke andre pcer i huset uden vista.
Hvordan kan jeg få den cd til at virke med vista?

Hilsen Bisgaard

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-09 18:37

Kan du ikke se indholdet på CD'en?

Kommentar
Fra : kbisgaard

Dato : 03-02-09 18:38

Jo jeg kan godt se indholdet.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-09 18:46

Hvad mener du så med, at den ikke virker på Vista.

Skal du ikke bare selv starte programmet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-09 18:47

Den skal måske køres som et XP program.

Kommentar
Fra : kbisgaard

Dato : 03-02-09 18:49

Jo kan godt se filerne. Men kan ikke starte exe filen.

Eyvind: hvordan starter jeg som xp program?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-09 18:53

Prøv lige at installere Java: http://www.java.com/en/download/index.jsp
og måske også en flash player: http://www.adobe.com/products/flashplayer/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-09 18:53

Højreklik på exefilen (programstarteren) > egenskaber > kompabilitet > sæt [ V ] i kompabilitetstilstand og no kan du vælge >>>>>>>>XP ville nok være et godt forsøg

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-02-09 18:55

Ja igen problemer med vista.

hawaii7

Kommentar
Fra : kbisgaard

Dato : 03-02-09 19:18

Virker stadig ikke :/

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-09 19:22

Kommer der nogen fejl information?

Kommentar
Fra : kbisgaard

Dato : 03-02-09 19:24

Nej der sker ikke rigtig noget.. Der kommer et ikon nede i den program bakke i bunden i højre hjørne. Men der kommer bare flere og flere jo flere gange jeg prøver :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-09 22:17

Prøv at få byttet den cd hos din kørelærer, der kan da være en fejl på skiven.........

Alternativt, byt cd'en til en bog

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-09 23:16

Har du prøvet at følge o.vn. s link til Flash og Java.

Kommentar
Fra : kbisgaard

Dato : 04-02-09 10:07

Ja.

Har fået en ny cd nu som virker.
Men tak for svarene allesammen.

Hilsen Bisgaard

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-09 10:19

Næste spørgsmål fra KBisgaard........................hvem har en bil der er god til at bruge på køreteknisk anlæg - som de vil låne ud altså.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-09 10:30

Citat
Prøv at få byttet den cd hos din kørelærer, der kan da være en fejl på skiven.........

Citat
Har fået en ny cd nu som virker

Ja, nogle gange, er løsningen så nem, at man tror det er løgn

Godt du fik skidtet til at virke.... pøj pøj med kørekortet, og kør nu ordentligt, så du kan få lov at beholde det

Annuller spørgsmålet
Fra : kbisgaard

Dato : 22-03-09 16:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål