/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Cykelbremser
Fra : dr_dem
Vist : 1047 gange
100 point
Dato : 03-02-09 18:08

Hvor i helvede kan jeg købe en bremsearm som er en 1020 (kik billed) i København

http://www.sendspace.com/file/n8dhdw

dr.dem

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 03-02-09 20:44

Vra lige ude i skuret for at se om jeg havde en gammel liggende, desværre.

Jeg vil foreslå dig at smutte ned forbi den lokale cykelhandler, han har garanteret en gammel cykel stående, du kan få en fra. Den kan ikke koste over 50,- kr

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-09 22:50
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-02-09 20:09

Har fået en (købt) har fået lovning på flere og de er nye
Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Vra lige ude i skuret for at se om jeg havde en gammel liggende, desværre.

Jeg vil foreslå dig at smutte ned forbi den lokale cykelhandler, han har garanteret en gammel cykel stående, du kan få en fra. Den kan ikke koste over 50,- kr

Nej de er fremmedarbejder, Ha ik, jeg lave jag ha.

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 04-02-09 20:14

Tak for svaret Smokei.
Du var ikke tæt på men

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 04-02-09 21:06

Selvtak