/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Forbindelse Pc til TV
Fra : osecher
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 03-02-09 11:19

Hej !
Er der nogen der kan fortælle mig hvilke indstillinger jeg skal bruge på Pc`en (TV`et ) hvis jeg vil forbinde Pc og TV . Jeg bruger HDMI kabel mellem Pc og TV og der er HDMI stik på begge enheder, men jeg kan ikke få noget billede på tv`et . Pc´en er Hp Pavilion DV7-1040 og TV´et Phillips 37PFL9603D/H/10/12
osecher

Kommentar
Fra : osecher

Dato : 03-02-09 12:01

Jeg kan nu få et stillbillede af Windows opstartskærm på TV, men ikke noget andet hvad der ellers
sker på computeren
osecher

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 200 point
Dato : 03-02-09 13:09

Det sikkert fordi du skal vælge den rigtige opløsning som dit tv understøtter.
Prøv eventuel med en lidt lav opløsning og se om det virker. så kan du altid gøre den højere.

Prøv at check tv'et manual og se hvad opløsning det kan klare og vælg den højeste.

Godkendelse af svar
Fra : osecher

Dato : 03-02-09 16:14

Tak for svaret scootergrisen.