/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
spil
Fra : snusi
Vist : 460 gange
200 point
Dato : 02-02-09 19:04

Jeg er igang med at gøre en gammel pc klar til nogle beboere på et plejehjem.

Den har windows 98. Jeg havde tænkt mig at beboerne skulle begynde med de små spil der plejer at være der, bla 7 kabale men uanset hvordan jeg søger, skriver den at de ikke findes.

Kan man brænde de spil over på en cd fra min pc og ligge dem på den gamle pc?

snusi

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 210 point
Dato : 02-02-09 19:11

ja hvis dem "gamle Pc" har cd rom drev

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-09 19:14

prøv at søge efter
msheart = Hjerter fri
klondike = 7 kabalen

de ligger i c:\windows eller c:\windows\system med engelske navne

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-09 19:22

Når du installerer de indbyggede spil i 98 skal du huske at tilføje dem. De bliver nemlig ikke installeret som standard. Bare smid skiven i igen og tilføj dem til installationen.

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 02-02-09 21:07

Tak for svaret Smokei.

Den har cd rom drev Håber det vil lykkes for mig. Vil gerne glæde beboerne

Jeg har søgt på alt muligt og den finder ikke noget. Jeg ved ikke om man kan fravælge de spil under installationen men nu vil jeg prøve at brænde dem over fra min pc

snusi

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 02-02-09 21:10

Held og lykke til. Håber det lykkes for dig.