/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mystiske mapper ?
Fra : o.v.n.
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 02-02-09 14:09

På et af drevene og kun på et drev ud af 5, er der kommet nogle nye mapper 3 styk i alt, navnene er en masse tal og bogstaver, og det er derfor jeg så dem starks, der er en masse filer i, åbenbart noget med Net Framework, datoen kan godt passe med den dato hvor jeg installerede opdateringer fra Microsoft, den 29 februar, det er ikke skjulte mapper for de ligger frit fremme på drevet og det er ikke det drev som er mit download drev hvis det var, så kunne det jo være nogle temp filer
Spørgsmålet er: Hvorfor er de der ? Det er ikke på C drevet hvor Windows er installeret
Skal de være der ? Hvad sker der hvis jeg sletter dem, virker opdateringen så ikke ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-02-09 14:24

Jeg fik også en bunke mapper med tegn da jeg opdaterede. Men de er der ikke mere, de forsvandt af sig selv for jeg turde ikke slette dem. Men de er der ikke mere.
Og så skal det nævnes at jeg IKKE har SP 3, min maskine fungerer ikke hvis jeg installerer SP 3.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-09 14:35

Der er Temp filer update installationen ikke har fået slettet, det skulle være ok at slette dem,
flyt dem evt til en anden mappe for at være sikker på at de ikke bruges.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 14:38

Tak for svaret Klaudi. De kommer foreløbib i papirkurven, efter nogle dage vil jeg så slette dem, hvis alt fungerer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-09 14:48

Velbekommen, update plejer 'normalt' at rydde pænt op efter sig, men det kan jo smutte.

mvh klaudi